Διαβάστε προσεκτικά, για να μην παίρνετε άσκοπα τηλεφωνήματα:
Η Κατάσταση του αυτοκινήτου είναι καλή, αλλά όχι τέλεια. Εξηγώ παρακάτω:
Καλή = Δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα. Πηγαίνει τέλεια στο δρόμο και βγάζει 210 άλογα απροβλημάτιστα και απολαυστικά. Το Αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί άψογα, τόσο στην αυτόματη όσο και στη manual λειτουργία του (διακόπτες τιμονιού). Η κουκούλα λειτουργεί και στεγανοποιεί άψογα (Σε περιπτώσεις πολύωρης και έντονης βροχής, μπορεί να ποτίσει με υγρασία ο ουρανός, αλλά αυτό παρατηρείται σε όλα τα cabrio με υφασμάτινη οροφή). Τα καθίσματα είναι δερμάτινα, θερμαινόμενα, με ηλεκτρική ρύθμιση θέσης και 3 μνήμες (λειτουργούν άψογα όλα και το δέρμα είναι σε εξαιρετική κατάσταση).
Γενικά η κατάσταση της καμπίνας (δέρματα, πλαστικά, ταπετσαρίες) είναι άψογη.
Ο κλιματισμός είναι διζωνικός, με παροχή και στις πίσω θέσεις. Λειτουργεί άψογα εκτός από τη βλάβη του ανεμιστήρα (αρ.1)
Φυμέ όλα τα τζάμια (εκτός του μπροστινού). Δε θα ξαναφορέσετε γυαλιά ηλίου μέσα εκεί.
Όλα τα συστήματα ασφαλείας λειτουργούν άψογα. ABS, ESP, Αερόσακοι, Εκτινασσόμενα Roll bars.
Λάστιχα Michelin Primacy-4 (ΟΚΤ 2021).
Το αυτοκίνητο δεν έχει κάνει μεγάλο τρακάρισμα ποτέ, έχει όμως αλλάξει μπροστινό προφυλακτήρα από μικρο σύγκρουση. Καμιά δομική ζημιά σασί/αμάξωμα.
Τα χιλιόμετρα ειναι 230000 και ειναι πραγματικά, όπως μπορεί κανεις να καταλάβει και απο το service book.
Όχι τέλεια = Έχει μικροβλάβες στα βοηθητικά συστήματα του, όπως παρακάτω (τιμές ανταλλακτικών από ελληνικά sites στο internet):
1. Δε λειτουργεί ο ανεμιστήρας καμπίνας (200 – 300€)
2. Έχει φθορά το πλαστικό στο χειρόφρενο. Λειτουργικά είναι άψογο, αισθητικό είναι το πρόβλημα (150€)
3. Το πίσω Δεξί Φανάρι έχει μια μικρή τρύπα. Επίσης Λειτουργικά είναι άψογο, αισθητικό είναι το πρόβλημα (100 - 200€)
4. Δεν έχει κάνει πρόσφατο service που σημαίνει ότι θα χρειαστεί (250€)
5. Δεν λειτουργεί ο τηλεχειρισμός του καθρέφτη το υ οδηγού (αριστερός). Ρυθμίζεται χειροκίνητα. Ο Δεξιός λειτουργεί κανονικά. (100€)
6. Έχει μια μικρή αποφλοίωση στον πίσω προφυλακτήρα, και μια ανεπαίσθητη γρατζουνιά στο πίσω αριστερό φτερό (100€)
7. Έχει μια μικρή διαρροή λαδιού από τη μηχανή (σταγόνες)
8. Τα φανάρια εμπρός θέλουν ξεθόλωμα (60€)
9. Το εμπρός Δεξί φανάρι θέλει αλλαγή λάμπας xenon (40€)
10. Στο εμπρός Δεξί φανάρι δεν λειτουργεί το σύστημα κατεύθυνσης. Κοιτάει σταθερά μπροστά. Προσωπικά δεν με προβλημάτισε ποτέ. Αν θέλει κάποιος να αλλάξει φανάρι, κοστίζει 250€.
11. Δεν λειτουργεί ο μηδενισμός του κοντερ (το κουμπακι που μηδενίζει τα km). Δεν έχω βρεί ανταλλακτικό για αυτό.
Οποίος σκέφτεται σοβαρά να πάρει αυτό ή οποιοδήποτε αντίστοιχο SAAΒ, καλό είναι να έχει στο μυαλό του ότι ναι μεν είναι απόλαυση στην οδήγηση (και ειδικά σε ταξίδι), στην πόλη όμως καίει 13lt/100km.
Η τιμή που ζητάω είναι 3000€ και ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ τις παραπάνω βλάβες (1400€), τα τέλη κυκλοφορίας (670€) ούτε τα τέλη μεταβίβασης (250€).
Άρα όποιος ενδιαφέρεται, θα πρέπει να υπολογίζει ότι τελικά θα δώσει 5000, αν θέλει το αυτοκίνητο να είναι 100% άψογο.
Τα 3000€ είναι απολύτως ΜΗ ΣΥΖΗΤΗΣΙΜΑ. Οτιδήποτε κάτω από αυτό το θεωρώ σκότωμα και δεν έχω καμία βιασύνη να το ξεφορτωθώ.
Test Drive: Το αυτοκίνητο έχει παραδώσει πινακίδες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι test drive δεν παίζει, παρά μόνο σε περίπτωση που κάποιος σκέφτεται πραγματικά να το αγοράσει, όπου και θα δώσει προκαταβολή. Η προκαταβολή στην περίπτωση αυτή είναι μη επιστρέψιμη, εκτός αν διαπιστωθούν βλάβες που δεν φαίνονταν, ή που δεν περιγράφω παραπάνω.