Γνήσιο (WBSBL91.......), χειροκίνητο Μ3 σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση μηχανολογικά,με ηλιοροφη και καθίσματα με οσφυικη και πλήρως ηλεκτρικά. Από τα λίγα χειροκίνητα διότι τα περισσότερα είναι smg και κατά κορων μετατροπές..
Στο αμαξι έχουν αλλαχθεί τα πάντα σε προληπτικό βαθμό.το αμάξι ποτέ δεν ζήτησε τίποτα και όλα αλλάχτηκαν προληπτικά και σε φάση ρουτίνας για να είναι το αμάξι αξιόπιστο και δυνατό όπως πρέπει.
Δεν υπάρχει άλλο Μ3 ε46 που να έχει τα πάντα από αναλώσιμα καινούργια και με αποδείξεις.(ακούγεται υπερβολικό αλλά είναι η αλήθεια).
Υπάρχει αρχείο με αποδείξεις από την 1η μέρα κατοχής μου σε τέτοιο βαθμό που καταγράφω ακόμα και βίδες και καπάκια πλαστικά που έχω πάρει.
Ενδεικτικά το αμάξι έχει.
1) Εισαγωγή eventuri cold air intake μαζι με 2ο φιλτρο για να πλένεις το ένα και να χρησιμοποιείς το άλλο (κόστος 1100 ευρώ),
2) Φρένα εμπρός 6πιστονα ap racing με τακακια ferodo ds2500 και δίσκους 375χιλ μαζί με σωληνάκια αεροπορικού τύπου (κόστος 3500 ευρω),
3) short shift από Αμερική της εταιρείας rogue engineering (κόστος 200 ευρω),
4) τελικο εξάτμισης inox χειροποίητο και ήχο που ζηλεύεις (κόστος 1000 ευρω),
5) συνεμπλοκ εμπρός ψαλιδιων πολυουρεθανης (κόστος 150 ευρω),
6) συνεμπλοκ πολυουρεθανης πίσω ψαλιδιων (κοστος 100 ευρω)
7) συνεμπλοκ πίσω γέφυρας πολυουρεθανης αγωνιστικά (κόστος 350 ευρω),
8) Συνεμπλοκ πολυουρεθανης για βάση σασμάν που δινοταν σε συνδυασμό με το short shift (κόστος 100 ευρω),
9) πίσω μπάρες camber με συνεμπλοκ πολυουρεθανης στις εγοστασιακες μπαρες(κόστος 100 ευρω),
10) φαναρια πίσω led (κόστος 300 ευρω)
11) λάμπες για όπισθεν led extreme white (κόστος 70 ευρω)
12) λάμπες h1 led για εμπρός φώτα ομίχλης (κόστος 60 ευρω)
13) φώτα πινακιδας led extreme white (κοστος 50 ευρω),
14) συναγερμός Clifford με 2 χειριστήρια (κόστος 280 ευρω)
15 ) ζαντες bbs ch ΓΝΗΣΙΕΣ 19 ιντσών χρώματος brilliant silver με φάρδος 19χ9 εμπρός 19χ10 πίσω με τέτοιο offset που δεν χρειάζεται καθόλου αποστάτες όπως βάζουν άλλοι (κόστος 3500 ευρω),
16) φιμε 3Μ 75% (κόστος 200 ευρω),
17) καινούργια αμορτισέρ καπό εμπρός (40ευρω)
18) ελατήρια χαμηλώματος h&r (κόστος 200 ευρω)
19) ελαστικα continental sport contact 6 με λίγα χιλιόμετρα (κοστος 800 ευρω)
20) βάσεις ενίσχυσης θολων εμπρός προληπτικά (κόστος 95 ευρω) ,μαζι με καινούργιες βάσεις αμορτισέρ (κοστος 211,35€ η κάθε μία).
21)ενίσχυση πίσω θολων μαζί με top mount πίσω πολυουρεθανης αγωνιστικά (κόστος 200 ευρω)
*το αμαξι είναι χρώματος titanium silver (354) ,ένα από τα 200 που ήρθαν νότια Ευρώπη με βάση τις ταξινομήσεις της bmw,όποιος έχει πρόσβαση σε δεδομένα μπορεί να το ψάξει..
** διαθέτει όλα τα κλειδιά (μαζι και το vallet key) όπου εκτός από αυτό που χρησιμοποιώ, τα υπόλοιπα είναι καινούργια..
*** το αμάξι μηχανικά είναι άριστο, εξωτερικά έχει κάποιες γρατζουνιές μικρές από παρκαρίσματα άλλων αυτοκίνητων.
Εσωτερικά το κάθισμα του οδηγού είναι λίγο ταλαιπωρημενο.τα υπόλοιπα σε πολύ καλή κατάσταση.
Το αμάξι έχει αλλάξει κινητήρα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και έχει μοτέρ από 2003 μοντελο και μετα που υποτίθεται ότι είναι ενισχυμένα τα μέταλλα μπιελων όπως έλεγε η bmw.
Αλλά έχει γίνει αλλαγή και στα μέταλλα πριν 12 χιλιάδες χιλιόμετρα σε αυτον τον κινητηρα με αποδείξεις.
Τα χιλιόμετρα του κινητήρα με βάση την καταγραφή πλέον είναι κοντά στις 135.000 +-..
Σκουριές στο σασί δεν θα βρείτε πουθενά.
****έλεγχος σε αντιπροσωπεία bmw μονο και σε όποιον ενδιαφέρεται πραγματικά έπειτα από συνεννόηση.
*****αλλαγή στα λάδια το πολυ κάθε 5 με 6 χιλιάδες χιλιόμετρα 10w60 και πάντα με φιλτρο λαδιου και φιλτρο vanos μαζι...
Δεν έχει ζοριστεί και τεντωθει ποτέ και σέβομαι το αμάξι όπως πρέπει και πάντα περιμένω την θερμοκρασία λαδιού να ανέβει κοντά στη μέση (90-100⁰c) για να ανεβάσω στροφές όπως πρέπει σε αυτά τα μοτέρ..
Στο αμαξι έχουν αλλαχθεί,σωληνες υδραυλικου,αμορτισέρ,κρεμαγιερα,ψαλιδια,ακρομπαρα,εσωμπαρα,μπαράκια ζαμφορ, βασεις μηχανής, ιμαντες,τεντοτηρες,βαλβίδα cpv όπου πολλοί δεν την αλλάζουν γτ δεν ξέρουν,επισκευή προληπτικα στο διαφορικο και πάρα πάρα πολλά που ξεχνάω.
Η τιμή είναι αυτή που βλέπετε με όλα τα πράγματα επάνω.
Σας παρακαλώ μην καλειτε και κανετε ανούσιες ερωτήσεις.τα έχω γράψει όλα αναλυτικά για να γλιτώνουμε χρόνο όλοι..
Το αυτοκίνητο οποίοι το ξέρουν ,γνωστοί και φίλοι, καταλαβαίνουν αν είναι δίκαιη η τιμή ή όχι.
περασμένο κτεο χωρίς καμία έλλειψη ή φθορά στις παρατηρήσεις στις 24 1 2023
Σε Απόρρητα τηλέφωνα και σε μηνύματα κάθε είδους με πονηρές ερωτήσεις ΔΕΝ απαντώ. Επικοινωνία μέχρι της 20.30 το βράδυ.
Αν δεν σας κάνει το αμάξι, υπάρχουν και άλλα μέσα στο car να δείτε.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
***ανταλλαγή μόνο με Μ3 ε92 ανάλογης κατάστασης με το δικό μου χωρίς χρηματική διαφορά...