Ηλεκτρονικές βαλβίδες πεταλούδας
Οι ηλεκτρονικές βαλβίδες πεταλούδας επιτρέπουν στην ECU να ελέγχει την ένταση τόσο του καυσίμου (μέσω μπεκ ψεκασμού καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω βαλβίδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η ιδανική θέση ψεκασμού καυσίμου και βαλβίδας γκαζιού έχει ως αποτέλεσμα την ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και την ιδανική απόδοση κινητήρα.
Ηλεκτρονικό Cruise Control
Το σύστημα cruise control της Kawasaki επιτρέπει τη διατήρηση της επιθυμητής ταχύτητας με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Μόλις ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να εφαρμόζει συνεχώς το γκάζι. Αυτό μειώνει το άγχος στο δεξί χέρι όταν ταξιδεύετε μεγάλες αποστάσεις, επιτρέποντας ξεκούραστη πλεύση και συμβάλλοντας σε υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης.
Κινητήρας
Τύπος μηχανής: Υγρόψυκτος, 4χρονος In-Line Four
Αναλογία συμπίεσης: 10,3:1
Σύστημα βαλβίδωνDOHC: 16 βαλβίδες
Σύστημα καυσίμων: Έγχυση καυσίμου: Ø 38 mm x 4
Ανάφλεξη: Ψηφιακό
Σύστημα εκκίνησης: Ηλεκτρικός
Λάδωμα: λίπανση, υγρό κάρτερ
Απόδοση & Μετάδοση
Μέγιστη ροπή: 102 N•m {10,4 kgf•m} / 7.500 σ.α.λ
Μέγιστη ισχύς: 88,2 kW {120 PS} / 9.000 σ.α.λ
Μετάδοση: 6 ταχυτήτων, με επιστροφή
Συμπλέκτης: Υγρός πολλαπλός δίσκος, χειροκίνητος
Αναστολές Φρένα & Ανάρτηση
Φρένα μπροστά: Διπλοί ημιπλωτοί δίσκοι με πέταλα 310 mm. Δαγκάνα: Διπλή ακτινική βάση, μονομπλόκ, απέναντι 4 εμβόλων
Φρένα, πίσω: Μονός δίσκος με πέταλο 250 mm. Δαγκάνα: Μονόεμβολο
Ανάρτηση εμπρός: Αντεστραμμένο πιρούνι 43 mm με απόσβεση επαναφοράς χωρίς βήμα (δεξιά πλευρά) και δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου
Ανάρτηση, πίσω: Οριζόντιος οπίσθιος σύνδεσμος, με φόρτιση αερίου, με απόσβεση επαναφοράς χωρίς βήμα και δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης απομακρυσμένου ελατηρίου