❓Μήπως σε ενδιαφέρει RX8 χωρίς τον απαιτητικό Βανκελ; Σου έχω ένα από τα καλύτερα παραδείγματα που μπορείς να βρεις εκεί έξω. (και ΚΤΕΟ μέχρι Σεπτεμβρη 2027)
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
Θα πω τα κλασικά πως το αμάξι έχει πολύ χρήμα απάνω, κόπο και ιδρώτα από επαγγελματίες που είχαν ως σκοπό να φέρουν τη μετατροπή σε ένα εξαιρετικό σημείο λειτουργικότητας, οδηγικής ευχαρίστησης και δυνατότητας για παιχνίδι.
Ακολουθεί η λίστα με τα πράγματα που φέρει το αμάξι:
⚙️Κινητήρας: CA18DET
⚙️Μετάδοση: μαμά σασμάν του 180sx
⚙️Διαφορικό; Μπλοκε του cosmos
♨️Θερμαινόμενα για να ζεσταίνεται ο πισινουλης της κοπελιάς ή για πλάκα στο κολλητό; Έχει και από αυτά.
🦾Βάσεις μοτέρ πολυουρεθάνης, Ειδική γέφυρα για σασμάν και διαφορικό να κάθεται σωστά το αμάξι.
⚙️Αναρτησεις ; B14 PSS παραγωγής του ‘21
🐌Υπερσυμπιεσμενο ή ζορισμένο; Οχι μιας και το αμάξι φοράει:
✅ψυγειο λαδιού (που κανονικά δεν είχε)❄️
✅μεγαλύτερο intercooler, εισαγωγή και εξάτμιση με κλαπετο🤫⬆️
✅άγραφο εγκέφαλο (για να μπορείς να το οδηγάς και καθημερινά αλλά να κάνεις και τη πλάκα σου) 💻
✅ανανεωμένο σύστημα ψύξης μοτέρ με ολοκαίνουριες σωληνώσεις, κρατώντας το κρύο ακόμα και σε καύσωνα ❄️
🌈Λεντοταινια με χειριστήριο ΚΑΙ εφαρμογή (αν και κινέζικη είναι, μη περιμένεις να κρατήσει πάρα πολύ, αλλά βγαίνει εύκολα αν δεν αρέσει )
⚙️Boost gauge Greddy, forge σκάστρα, και boost pressure μηχανική βαλβίδα (εύκολα προσβάσιμη)
και πολλά άλλα που θα βαρεθώ να σου λέω από κοντά ή στο τηλέφωνο.
το αμάξι έχει μετρημένες συμπιέσεις στα 155-160 όλοι οι κύλινδροι πριν 1.5 μήνα (γιατί ειμαι χεστης μου αρεσει να βασανίζω το μηχανικό μου να τα κοιτάμε).
🕵️Και που ξέρω εγώ τώρα θα μου πεις ότι δε θα σπάσει χθες; Ναι αυτό είναι ρίσκο με μεταχειρισμένα αμάξια, ειδικά πειραγμένα. Αλλά αυτό που σίγουρα μπορώ να σου πω είναι ότι είναι κλειδωμένο σε ΜΑΜΑ πίεση στα 0.7-0.74 bar, με overboost προστασία στο 1.1 (ποτέ δε ξέρεις αν η wastegate περάσει εγκεφαλικό), και πρόγραμμα ρυθμισμένο μέχρι το 1.1 έξτρα πίεση σε περίπτωση που φας over να μην κινδυνέψεις.
📝Για τον εξοπλισμό που φοράει δεν το ζορίζει καθόλου, και έχει και μεγαλύτερο καρτερ για να μη διψάσει ποτέ από λάδι (γνωστό πρόβλημα στα CA18, αν τα πιέζεις σε πίστα)
📞Με ένα test drive / τηλέφωνο μπορώ να σου λύσω ό,τι απορίες θες, και να σε πείσω γιατί μπορεί εύκολα να είναι το επόμενο σου weekend / daily car.
⚠️Απλά θα πω ότι το αμάξι θέλει προσοχή, γιατί είναι ελαφρύ, έχει μπόλικη ροπή και του αρέσει να πετάει το ποπο του. Η μετατροπή έχει μπει όμως όσο πιο καλά γίνεται ΧΩΡΙΣ να κοπεί σασί ή κάτι, με μια ελάχιστη μετατόπιση του βάρους προς τα μπροστά (ο βανκελ ειναι 2 γραμμάρια, τι α κανουμε)
😞Το δίνω λόγω οικονομικής ανάγκης, μιας και με κόβω να προσπαθώ να το βελτιώνω σε σιχαμερό βαθμό στο μέλλον, πράγμα που δεν συμφέρει τη τσέπη ενός 27χρονου που σύντομα μπαίνει στρατό.
🙏Αν διάβασες ως εδώ, μερακλής το λιγότερο. Οποιος το πάρει θα το χαρεί, δε θέλει τπτ πέρα από λάστιχα που δεν είναι φαγωμένα αλλά είναι πολυκαιρισμένα. Περιμένω τηλεφώνημα σου για παραπάνω πληροφορίες ή και ένα test drive που θα αποδείξει ότι λέω.