Tο αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί σύμφωνα με την 5566 homologation
Έχει ιστορικές και κρατικές πινακίδες ΚΤΕΟ 2026
Μπορεί να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα ιστορικών, αλλά και στην Ε11. (χώμα - άσφαλτο)
>ζώνες 6 σημείων
>καθίσματα
>τιμόνι LUISI
>ενισχυμένη και ραμμένη καρότσα
>roll cage ENISHISI 300 11 με πύργους 6 σημείων και διπλές χιαστές στις πόρτες
>καλωδίωση – γενικός διακόπτης ρεύματος
>μεγάλες μπροστινές δαγκάνες rs
>ρυθμιζόμενη πεταλιέρα burton
>μεγάλα πίσω ταμπούρα για ιστορικό
>αναρτήσεις coilover
>ρυθμιζόμενα ρουλεμανάτα top mount
>αμορτισέρ Bilstein
>antidive
>σινεμπλόκ powerflex
>κοντή κρεμαγιέρα
>μπάρα θόλων
>κάθετα πίσω αμορτισέρ
>μονόφυλλη πίσω σούστα
>κόντρες στο διαφορικό
>ράβδος panhard
>μπαταρία πίσω
>ψυγείο ενισχυμένο
>δίλιτρο μοτέρ
>motorcraft ηλεκτρονική
>ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης
>εξάτμιση και χταπόδι
>γέφυρα ραμμένη
>σασμάν 4αρι RS
>ενισχυμένη βάση σασμάν
>ζυγισμένος κεντρικός με αλλαγμένους σταυρούς
>quaife μπλοκέ διαφορικό
Το αυτοκίνητο βγήκε 3ο στο πρωτάθλημα χώματος 2012