H full extra, πλούσια, πολυτελή και σπορ έκδοση Avantgarde, σε άριστη κατάσταση, φυλασσόμενο σε γκαράζ, αγρατσούνιστο, ατρακάριστο, ανανεωμένο μηχανικά τα δύο τελευταία χρόνια λόγω χιλιομέτρων, με κόστος περίπου 10.000€ (Καινούργια μπεκ, καδένα, Intercooler, ψαλίδια και αμορτισέρ εμπρός και πίσω, δισκόφρενα και δισκόπλακες εμπρός και πίσω, κρεμαγιέρα, κολάρα, σωληνάκια, αισθητήρες, αντλία τιμονιού κλπ.), που αναφέρονται αναλυτικά στην τελευταία φωτογραφία και τοποθετήθηκαν ίδια ανταλλακτικά με αυτά που είχε το αυτοκίνητο.
Φτιάχτηκαν όλα με μεράκι για να γίνει σαν να βγήκε από το εργοστάσιο, με σκοπό να το κρατήσω τουλάχιστον μία δεκαετία ακόμη, αλλά οι ανάγκες άλλαξαν και χρειάζεται να αντικατασταθεί από ένα ψηλό αυτοκίνητο 4x4/Suv.
Λειτουργούν τα πάντα άψογα και δεν χρειάζεται τίποτα. Πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα, το 2010.
Πολύ καλή ροπή, επιτάχυνση, ιπποδύναμη 170 άλογα turbo και πολύ μικρή κατανάλωση 5 – 5.8 L/100km μικτό!!!
Αυτόματο και σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, Cruise Control, Parktronic εργοστασιακό εμπρός και πίσω, οθόνη εργοστασιακή με Navigation-Gps, USB, Mp3, CD, Bluetooth, ανοιχτή ακρόαση τηλεφώνου, ηλεκτρικά και θερμαινόμενα καθίσματα, ζάντες 17'' εργοστασιακές mercedes, Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι, καθίσματα δέρμα-ύφασμα, ηλεκτρική ηλιοροφή, φιμέ τζάμια, Φώτα Xenon που στρίβουν με το τιμόνι, γωνιακός φωτισμός διασταύρωσης, φώτα Led και πολλά άλλα!!!
Δώρο μία καινούργια αχρησιμοποίητη μάσκα Look AMG στο κουτί της, αξίας 350€ περίπου, για όποιον επιθυμεί μία διαφορετική εμφάνιση εμπρός!!!
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ: Ο αγοραστής και νέος ιδιοκτήτης, από τη στιγμή που θα παραλάβει το αυτοκίνητο, θα πάει απροβλημάτιστος στον προορισμό του και δεν θα χρειαστεί να φτιάξει κάτι γιατί είναι ήδη όλα άψογα!!! Η μόνη του επίσκεψη στο συνεργείο θα είναι για την επόμενη αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιών!
Θα μου πείτε τώρα, ναι φίλε μου, αλλά υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα εδώ μέσα σαν κι αυτό, με λιγότερα χιλιόμετρα (π.χ. 278.000 χλμ. ή 320.000 χλμ.) και σε καλή τιμή (π.χ. 15.000 ή 17.000 €).
Ποιος όμως θα έλεγε με σιγουριά, ότι κάποια από αυτά τα αυτοκίνητα, ακόμη και αυτά που έχουν 130.000 χλμ. για παράδειγμα και τιμή 21.500€, ενδεχομένως, σιγά - σιγά ΔΕΝ θα αρχίσουν να "ζητάνε" διάφορα, όπως καδένα, μπεκ, αντλίες, αμορτισέρ, δισκόφρενα κλπ., αναλόγως και του χειρισμού από τον κάθε ιδιοκτήτη? Και ποιος έχει τα κουράγια να τρέχει επανειλημμένα στα συνεργεία, να περιμένει ώρες ορθοστασία (κάνοντας βόλτες πάνω-κάτω μέχρι να περάσει η ώρα, ή παρατηρώντας τον μάστορα με αγωνία για το τι θα φτιάξει), να περιμένει ανταλλακτικά να έρθουν και να πληρώνει αδρά?!!
Όλα αυτά, τα περάσαμε εμείς, για να κάνουμε το αυτοκίνητο μας σαν εργοστασιακό, (και τον νέο ιδιοκτήτη τυχερό), πληρώνοντας πάνω από 10.000€, με σκοπό όπως έγραψα πιο πάνω, να το κρατήσουμε για πολλά χρόνια ακόμη.
Δεκτός κάθε έλεγχος!
Δεκτή ανταλλαγή με τετρακίνητο του 2017 και μετά, Nissan Qashqai / X-Trail, Vw Tiguan, Renault Kadjar, BMW X1, Mitsubishi Asx, Suzuki Vitara και πληρωμή της διαφοράς από μέρους μου.
Τηλεφωνική επικοινωνία 17:00 - 22:00 όλες τις ημέρες.