VW GOLF V GTI 2.0 DSG 4x4 OHLINS
Ιανουάριος 2007.
Ένας ιδιοκτήτης.
Χιλιόμετρα σασί 200000
Χιλιόμετρα μοτέρ 8000
Φοράει καινούργιο μοτέρ αγορασμένο από το εργοστάσιο με κωδικό CDL -C για το S3 που είναι το τελευταίο μοτέρ που έχει βγάλει το γκρουπ VW - Audi με σφυρίλατα πιστόνια και καλύτερα μέταλλα.
Το μοτέρ είναι ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και στρώνεται.
Έχει μόλις 8000 χιλιόμετρα.
Φοράει Κ04 από το εργοστάσιο (όχι κινέζικη) ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ και στρώνεται και αυτή.
Πρόγραμμα : MTR Performance 400 hp
Είναι DSG F1 με το τελευταίο κιβώτιο που έχει βγάλει το εργοστάσιο και πρόγραμμα στο κιβώτιο MTR Performance.
Το κιβώτιο είναι και αυτό ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Έχει κι αυτό 8000 χιλιόμετρα με βαλβολίνες Redline racing.
Launch Control
4x4
Ολόσωμη εξάτμιση με πολλαπλή εξαγωγής εργοστασιακή K04 και ΟΛΗ η εξάτμιση μαζί με down pipe και καζανάκια από τον Στέλιο Παναγιωτάρα Ποπάυ (Ns racing).
Όλη η εξάτμιση 90 mm
Δύο γραμμές εξάτμισης (90 mm η κάθε μία) με δύο ολοκαίνουργιους μεταλλικούς καταλύτες 100 κυψελών HJS
Φοράει ακόμη :
Τρόμπα υψηλής ολοκαίνουργια APR
Intercooler από RS6
Σωληνώσεις Intercooler, φρένων και turbo αεροπορικού τύπου αλουμινίου
Κολλαρα σιλικόνης ολοκαίνουργια
Εισαγωγή Carbon MTR με σωληνώσεις 90 mm
Πεταλούδα maff και airflow από Lamborghini Aventador.
Δοχείο αναθυμιάσεων με σωλήνες αεροπορικού τύπου ρακόρ.
Αντλίες βενζίνης Audi TTrs
Μπουζί Ngk
ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Ανάρτηση πλήρως ρυθμιζόμενη OHLINS
Ελατήρια ανάρτησης VW racing
Χοντρύτερες αντιστρεπτικές εμπρός πίσω VW racing
Πλύμνες, ψαλίδια, βάσεις μηχανής, πλαίσια ανάρτησης αλουμινένια VW racing
Φρένα εμπρός πίσω από R32-S3 με σωληνάκια υψηλής.
Ζάντες 18 ιντσών OZ Ultraleggera με λάστιχα P zero 235/40/18 ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ (έχουν 5000 χιλιόμετρα)
PBC pro boost controller πολλαπλών λειτουργιών.
Τιμόνι F1 πολλαπλών λειτουργιών με χειριστήρια paddles με αλκαντάρα και κόκκινες ραφές από Ρέλλα (Φτιαγμένο τώρα, αχρησιμοποίητο).
Ολοκαίνουργιο Navi GPS και CD player + mp3, WMA, AAC, RM, LFAC, με τη μεγαλύτερη οθόνη (9 ιντσών) και λειτουργικό Android 8.
Με 8πύρινο επεξεργαστή και 4GB RAM.
Με εσωτερική μνήμη 32 GB, Bluetooth, AZDP, DVD-T, APPLE AirPlay.
Με πολλαπλές εξόδους βίντεο κλπ.
Οροφή και πλαϊνά υφάσματα πορτών καινούργια από Ρέλλα.
Διζωνικός κλιματισμός.
Εργοστασιακή ηλιοροφή.
Μεγάλη Κεντρική οθόνη ταμπλό καντράν.
Φανάρια με φακό.
Αισθητήρες βροχής.
Εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος.
Δεν έχει καπνίσει ποτέ κανείς στο εσωτερικό του.
Ολοκαίνουργια μπαταρία GSM Exide 100 A
Το αυτοκίνητο έχει δουλέψει μόνο με 100αρα βενζίνη.
Το έχω οδηγήσει μόνο εγώ και κανείς άλλος.
Είναι γνήσιο Golf V GTI Ελληνικό, Ελληνικής αντιπροσωπείας με ηλιοροφή.
Φοράει τα καλύτερα πράγματα original VW racing.
Το μοναδικό Golf GTI 4x4 της αγοράς.
Δεν πετάει μούρες, δεν σπινάρει.
Τό σασί έχει 200.000 χιλιόμετρα.
Αλλάχτηκε το μαμά μοτέρ του με σκοπό να φορέσει μεγαλύτερο μοτέρ αλλά τελικά αποφασίστηκε να μείνει δίλιτρο και να πουληθεί.
Έτσι αγοράστηκε καινούργιο μοτέρ και τουρμπίνα και πωλείται για οικογενειακούς λόγους (απέκτησα δίδυμα παιδιά) λόγω ανάγκης πλέον αγοράς οικογενειακού μεγαλύτερου αυτοκινήτου.
Είναι σε τέλεια κατάσταση.
Φυλάσσεται πάντα σε γκαράζ, οδηγείται μόνο από εμένα, δεν έχει συμμετάσχει ποτέ σε κόντρα ή αγώνες.
Δεν έχει μπει σε πίστα.
Το χρώμα του είναι εργοστασιακό.
Δεν χρειάζεται ούτε γυάλισμα. Το έχω κάνει εγώ.
Φοράει συναγερμό.
Οποίος το πάρει και θέλει, του χαρίζω και κιτ μεθανόλης Snow που φόραγε το προηγούμενο μοτέρ.
Το αυτοκίνητο από εμένα είναι βόλτας και όχι κόντρας. Οποίος το πάρει όμως μπορεί να κάνει ότι θέλει γιατί είναι διαμάντι.
Έχει ΚΤΕΟ
Δεν χρειάζεται ούτε ένα ευρώ.
Δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ψεγάδι.
Δίδεται εγγύηση για όλα τα μηχανικά μέρη. Δεκτός έλεγχος σε αντιπροσωπεία.
Το αυτοκίνητο είναι άψογο, πληρωμένο και φτιαγμένο με αγάπη, προσοχή και μεράκι.
Δεν χαρίζεται.
Η τιμή είναι ελάχιστα συζητήσιμη γιατί το αυτοκίνητο θα δωθεί σε όποιον ξέρει και μπορεί να εκτιμήσει.
Μόνο σοβαρές προτάσεις.
Δεκτή ανταλλαγή με Q3 2.0 Diesel 184hp 40 Quattro
Τέλη 2025 πληρωμένα.
Η διαφορά τιμής σε σχέση με τον ανταγωνισμό οφείλεται στα :
Καινούργιο μοτέρ,
Καινούργιο Τούρμπο,
Καινούργιο κιβώτιο,
4χ4 τετρακίνηση.
Νίκος