Ισχυρή και πολύπλευρη
Η V100 Mandello είναι έτοιμη να δώσει το μέγιστο, ακόμη και όταν κινείται σε χαμηλή ταχύτητα. Η ισχύς των 115 ίππων και η ροπή των 105 Nm στις 6.750 σ.α.λ. συμπληρώνονται από quickshifter (βασικός εξοπλισμός στην έκδοση S) για εύκολες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη. Το αποτέλεσμα είναι μια εξαιρετικά δυναμική εμπειρία οδήγησης.
Σπορ χαρακτηριστικά που μας κάνουν περήφανους
Το μικρών διαστάσεων πλαίσιο της Moto Guzzi V100 Mandello προσφέρει μια σπορ εμπειρία σε δρόμους με στροφές, καθώς και εξαιρετική σταθερότητα και συμπεριφορά που την καθιστούν ιδανική για μεγάλα ταξίδια. Όποιο και αν είναι το σενάριο ή το εκάστοτε στυλ οδήγησης, υπερτερεί σε ό,τι αφορά την ανθεκτικότητα, την ακρίβεια και την απόλαυση στην οδήγηση.
Δυναμικός έλεγχος
Η ημι-ενεργές αναρτήσεις Öhlins Smart EC 2.0, στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης S, προσφέρουν εξαιρετικό έλεγχο και δυναμική ανατροφοδότηση. Είτε στη δυναμική σπορ οδήγηση, είτε στα μεγάλα ταξίδια, τα Riding Modes προσαρμόζουν αυτόματα τις αναρτήσεις, για βέλτιστη απόδοση σε κάθε τύπο οδοστρώματος και σε όλες τις συνθήκες.
Προσαρμοζόμενη αεροδυναμική για πρώτη φορά στην κατηγορία
Η Moto Guzzi V100 Mandello είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που ενσωματώνει προσαρμοζόμενη αεροδυναμική. Αφιερώθηκαν πάνω από 200 ώρες δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, για τη βελτιστοποίηση μιας τεχνολογίας που προσαρμόζει τη θέση των πτερυγίων ανάλογα με την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και το Riding Mode, μειώνοντας την πίεση του αέρα στον αναβάτη. Επιπλέον ο ανεμοθώρακας μπορεί να ρυθμιστεί, είτε χειροκίνητα είτε μέσω των Riding Modes, βελτιώνοντας περαιτέρω την άνεση του αναβάτη.
Έτοιμη για όλα
Οι πλαϊνές βαλίτσες (διατίθενται ως αξεσουάρ) με ενσωματωμένο σύστημα στήριξης βελτιστοποιούν τον όγκο και το βάρος της μοτοσυκλέτας, χωρίς να επηρεάζεται η σταθερότητα και ο έλεγχος της οδήγησης. Το Cruise Control είναι ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που κάνει τα ταξίδια ακόμα πιο άνετα και μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ, όπως η θερμαινόμενη σέλα, σου επιτρέπει να απολαμβάνεις μεγάλες βόλτες ακόμα και στα πιο κρύα κλίματα.
Μια μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε για δύο
Το τρίγωνο σέλας, τιμονιού και μαρσπιέ είναι αποτέλεσμα της σχολαστικής έρευνας που έγινε για τη δημιουργία ιδανικής αεροδυναμικής και εργονομίας. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά άνετη με τα μαρσπιέ να έχουν τοποθετηθεί σε θέση που μειώνει την καταπόνηση στα γόνατα και το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής να αφαιρεί την πίεση από τους καρπούς του αναβάτη. Εκτός από όλα αυτά, ο συνεπιβάτης επωφελείται από μια ευρύχωρη σέλα με πλούσιο αφρώδες υλικό και εργονομικές χειρολαβές.
Φωτισμός Full LED
Ένα από τα πολλά βασικά χαρακτηριστικά που κάθε άλλο παρά "βασικό" μπορεί να θεωρηθεί, είναι ο φωτισμός full LED με φώτα στροφής που προσφέρουν βελτιωμένη ορατότητα και ασφάλεια. Τα φλας και το πίσω φως είναι επίσης LED, ενώ τα DRL έχουν το ξεχωριστό σχήμα του εμβληματικού αετού της Moto Guzzi.
Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα
Η V100 Mandello συγκεντρώνει έναν αιώνα τεχνολογικής καινοτομίας. Περιλαμβάνονται ημι-ενεργή ανάρτηση Öhlins Smart EC 2.0, ηλεκτρονικό γκάζι Ride by Wire με τέσσερα Riding Modes, αδρανειακή πλατφόρμα 6 αξόνων, cornering ABS για εξαιρετικό φρενάρισμα στην ευθεία και τις στροφές, Cruise Control και έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 5 ιντσών. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι το Moto Guzzi MIA, το σύστημα που συνδέει τη μοτοσυκλέτα σου με smartphone, μετατρέποντάς το σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα πολυμέσων.
Κινητήρας
Η V100 Mandello είναι η πρώτη Moto Guzzi που διαθέτει τον νέο compact Block κινητήρα, ο οποίος ακολουθεί την παραδοσιακή εγκάρσια αρχιτεκτονική V 90°, συνδυάζοντάς την με υγρόψυξη. Ο κινητήρας των 1042 κ.εκ. είναι ένα ελαφρύ και μικρών διαστάσεων έργο τέχνης. Είναι μικρότερος κατά 103 χιλ. από τον επίσης μικρών διαστάσεων κινητήρα της V85 TT και αποδίδει 115 ίππους και 105 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Διαθέτει σύστημα λίπανσης με υγρό κάρτερ και υδραυλικό υγρό συμπλέκτη.