ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!!!
Πωλείται το απεικονιζόμενο σκούτερ Yamaha XC300 Versity, 1o χέρι στην Ελλάδα, 2ο χέρι συνολικά. Αγοράστηκε από έμπορο, ο οποίος το εισήγαγε από Ιταλία και μετά από αυτό το όχημα εξατομικεύτηκε (pimping) από τεχνικό συνεργείο, επαγγελματία βαφέα και ταπετσιέρη σέλας σε συνεργασία. Το κόστος αυτής της εξατομίκευσης μαζί με τα εργατικά κινήθηκε σε υψηλό επίπεδο για να υπάρχει το επιθυμητό αποκλειστικό αποτέλεσμα ως σύνολο.
Το όχημα μετά την εξατομίκευση είναι σχεδιαστικά μοναδικό και τεχνικά άψογο. Εκτός από το οπτικό αποτέλεσμα, το οποίο το βλέπετε και δεν χρειάζεται περαιτέρω σχόλια έχουν γίνει και όλες οι απαραίτητες παρεμβάσεις τεχνικά, έτσι ώστε να υπάρχει πλήρη αρμονία στο σύνολο του οχήματος οδηγικά και τεχνικά. Ότι χρειάστηκε να αλλαχτεί, αλλάχτηκε με καινούργια ανταλλακτικά αντίστοιχα, πράγμα που καθιστά το όχημα μηχανικά και τεχνικά σε επίπεδο καινούργιου. Εν τω μεταξύ, μετά τις βελτιώσεις κινητήρα, έχει κάνει τα 1.200 χιλιόμετρα συμβατικής προσαρμογής και έχουν αλλαχτεί πάλι λάδια, φίλτρα κλπ., φυσικά μόνο τα καλύτερα υλικά, όπως και πρόσφατα το κόμπλερ μίζας σξίας 120 ευρώ.
Επίσης φορέθηκe καινούργιο set λάστιχα Michelin City Grip αξίας 200 ευρώ. Όπως βλέπετε, μόλις προκύψει κάτι αμέσως γίνεται αποκατάσταση, χωρίς καθυστέρηση.
Το όχημα έχει 300 κυβικά, 22 ίππους στα χαρτιά, αλλά και πίσω στην ρόδα, έχει καλές ροπές, καλά ρεπρίζ και καλή τελική με δύο άτομα και γεμάτη βαλίτσα.
Η σέλα του είναι εκτός από πανέμορφη και πολύ άνετη και επιτρέπει και αποδράσεις μεσαίων και μακρινών αποστάσεων χωρίς να σε κουράζει. Πρόσφατα φτιάχτηκε από τον ταπετσέρη και εφαρμοστό κάλυμα για την σέλα για προστασία της.
Αγοράστηκε πρόσφατα καινούργιο μεγάλο παρμπρίζ της GIVI απευθείας από Ιταλία, με παροχή προστασίας και των χεριών. Η τιμή του ανερχόταν στα 120 ευρώ. Φυσικά είναι μέρος της αγοραπωλησίας και αναδεικνύει οπτικά το όχημα ακόμη ποιο πολύ από το παλιό παρμπρίζ.
Τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά και εγγυημένα. Τα φρένα δουλεύουν άψογα, η βαλίτσα είναι μεγάλων διαστάσεων (50 λίτρα), που χωράει δύο μεγάλα κράνη και η καινούργια ζελατίνα είναι υψηλή και προστατεύει από κάθε είδους καιρικές συνθήκες τον οδηγό αλλά και την συνοδηγό.
Είναι αυτονόητο, ότι όλες οι κλειδαριές δουλεύουν με ένα και το ίδιο κλειδί, ακόμη και η βαλίτσα. Όλα τα στίκερ έχουν αντικατασταθεί από καινούργια και συμβάλουν στην οπτική βελτίωση.
Μία σοβαρή εισήγηση σε όλους τους ενδιαφερόμενους/ες. Όπως καταλαβαίνετε, δεν μπορεί ένα τέτοιο όχημα να είναι στην τιμή ξεπουλήματος, ασχέτως αν και γνωρίζουμε, ότι τα χρήματα που επενδύθηκαν δεν θα τα πάρουμε πίσω. Αλλά θέλω να πιστεύω, ότι οι σοβαρές σας προτάσεις δεν θα είναι εκτός τόπου και χρόνου, γνωρίζοντας, τι έχει υποστεί αυτό το όχημα για να γίνει αυτό το μοναδικό σκούτερ που είναι. Η καλαίσθητη όψη, η τεχνική ακεραιότητα και η μοναδικότητα του συνόλου έχουν και το κόστος τους και αυτοί που πραγματικά ψάχνουν κάτι τέτοιο θα θέλαμε να το λάβουν υπ' όψιν.
Και μία λέξη στο θέμα καρμπυρατέρ/injection. Επειδή πολλοί αφήνετε να σας εντυπωσιάσουν λέγοντας, ότι τα ίδια μοτέρ με injection καταναλώνουν λιγότερο από τα αντίστοιχα με καρμπυρατέρ, θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι η διαφορά - πάντα λαμβάνοντας υπ' όψιν ότι πρόκειται για το ίδιο στυλ οδήγησης και στις δύο περιπτώσεις - είναι μηδαμινή και δεν ξεπερνάει τα 0,5 λίτρα στα 100 χλμ. Μεγαλύτερη οικονομία μπορείς να πετύχεις, αν δεν το μαρσάρεις χωρίς λόγο και δεν τρέχεις σαν τρελός αν δεν βιάζεσαι.
Αυτό που δεν σας λένε οι "ειδικοί" είναι, ότι αν το καρμπιρατέρ έχει κάποια θέματα, το μηχανάκι προχωράει, αν το injection έχει, δεν πάει πουθενά! Εκτός αυτού ένα γνήσιο καρμπιρατέρ κάνει γύρω στα 50 ευρώ, ένα γνήσιο injection άνετα το τετραιπλάσιο.
Επίσης στο καρμπυρατέρ μπορείς να κάνεις κάποιες ρυθμίσεις, π.χ. ρελαντί στις 900 στροφές, στα injection πολλές φορές τα ρελαντί είναι στις 1.800 με 2.000 στροφές και δεν μπορείς να τα μειώσεις, με αποτέλεσμα σε κάθε φανάρι να καταναλώνεις τα διπλάσια από το αντίστοιχο με σωστά ρυθμισμένο καρμπυρατέρ.
Τώρα καταλαβαίνετε, γιατί προωθούν τον μύθο του injection και όχι του καρμπυρατέρ!
Σας ενημερώνω, ότι το όχημα κινείται καθημερινώς, για αυτό και προστίθενται και κάποια χλμ στην ένδειξη της αγγελίας.
Είμαστε ιδιώτες και δεν δεχόμαστε ούτε κάρτες, ούτε δόσεις αλλά ούτε και γραμμάτια. Μόνο μετρητά. Ανταλλαγές δεν γίνονται αποδεκτές.
Το όχημα βρίσκεται στην Καβάλα και εννοείτε ότι παράδοση είναι εδώ στην έδρα μας. Φυσικά κάθε έλεγχος είναι δεκτός και επιθυμητός. Μπορεί να σταλθεί με δική σας υπευθυνότητα και κόστος σε όλη την επικράτεια, αλλά κατόπιν πλήρους εξοφλήσεως.
Αν το επιθυμεί ο αγοραστής, μπορούμε να αναλάβουμε την μεταβίβαση εδώ στην Καβάλα στο όνομα του και να του στείλουμε τα χαρτιά μαζί με την μηχανή (χρειάζεται δική σας εξουσιοδότηση, με σφραγίδα ΚΕΠ). Σε περίπτωση μεταφοράς τα έξοδα πληρώνονται από τον αγοραστή στην έδρα του κατά την παράδοση.
Προσπαθήσαμε να είμαστε όσο ποιο λεπτομερείς μπορούμε. Διαβάστε αναλυτικά το κείμενο της αγγελίας. Αν έχετε κάποιες απορίες μετά από αυτό, ευχαρίστως να τις απαντήσουμε.