Καλησπέρα σας, ποια είναι η γνωμη σας για τα τωρινά αυτοκίνητα mercedes να αγορασει καποιος καινυριο υπάρχει ποιοτητα ; που κατασκευάζονται ; αξίζουν τα χρήματα ; υπάρχουν ανακυκλώσιμα υλικά; σταθερότητα; επίσης ποιο αυτοκίνητο έχει αυτή την στιβαρότητα όπως παλια;
Ψάχνω πουλήσω το αμάξι μου, αλλά επειδή εχει μερικές εως αρκετές διακοσμητικές εργασίες που πρέπει να γίνουν και δεν νομίζω ότι αξίζει το κοπο, σκάφτουμε να το πουλήσω για ανταλλακτικά.
Η ερώτηση μου ειναι: Μηχανικά, το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση με 130 000 χμ, για ποσό θα μπορέσω να το πουλήσω για ανταλλακτικά? Θα είναι η ποιο εύκολα/γρήγορα από να το βάλω για κανονική πώληση?
Καλημέρα σε όλους. Έχω ένα Piaggio X9 500 μοντέλο 2002, και το πρόβλημα που έχω είναι ότι δεν κάνουν check τα ψηφιακά όργανα του ταμπλώ, δηλαδή όταν γυρνάω το κλειδι δεν ανάβουν τα λαμπάκια για να δούμε ότι δεν είναι καμμένο κάποιο λαμπάκι ή ότι υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα. Εαν θα μποριύσε να με βοηθήσει κάποιος...
Μπορω απο 150 70 17 να παω σε 170 50 17 στον πισω τροχό?
Τι διαφορά έχει το crf 300l απο το crf 300 rally