Καλησπέρα σας, ποια είναι η γνωμη σας για τα τωρινά αυτοκίνητα mercedes να αγορασει καποιος καινυριο υπάρχει ποιοτητα ; που κατασκευάζονται ; αξίζουν τα χρήματα ; υπάρχουν ανακυκλώσιμα υλικά; σταθερότητα; επίσης ποιο αυτοκίνητο έχει αυτή την στιβαρότητα όπως παλια;