θα ήθελα να ρωτήσω με τα εργοστασιακά αυτοκίνητα με αεριού- βενζίνης μοντέλο του 2013 και 150000χιλ. μπορεί να σου βάλει κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα πχ βαλβίδες πιστόνια φλάντζα μηχανής. κ.τ.λ και αν πρέπει να γίνει αλλαγή η δεξαμενή υγραερίου στα 10 χρόνια όπως τα άλλα αυτοκίνητα, ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Οσον αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο (opel corsa 2013) που θές να πάρεις , μήν πιστεύεις τον πωλητή οτι είναι εργοστασιακό το κίτ, δές πρώτα τί μοντέλο κιτ υγραερίου φοράει , βρές πληροφορίες για το κίτ, δες το βιβλίο service , μετά βρές ένα μηχανικό να το ελέγξει, υπάρχουν μηχανικοι που έρχονται στον χώρο σου.
Κώστας
|
πάνω από 2 χρόνια πριν
Τα εργοστασιακά αυτοκίνητα με υγραέριο είναι με κιτ που τοποθετούνται με τον ίδιο τρόπο (όπως στις μετατροπές που κάνει ο μάστορας) , δεν κατασκευάζει τα κίτ η μαμά εταιρία, δεξαμενές υγραερίου πρέπει να αλλάζεις κάθε 10 χρόνια. Και πρέπει πρώτα να βρείς το μοντέλο του κίτ υγραερίου να είναι σύγχρονο, επώνυμο με λειτουργεία ταυτόχρονου ψεκασμού βενζίνης- αερίου ή λαδιέρα ώστε να ευνοείται η μακροζοήα του κινητήρα.