Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω έχω αυτό το αμάξι που αναφερνω και θέλω να το δώσω σε μια μάντρα να το αγοράσει και να αγοράσω εγώ ένα άλλο μεταχειρισμένα αυτοκίνητο από την μάντρα τη μου προτείνετε να κοιτάξω διαθέτω έως 8000
Επίσεις αν θές απλό αμάξι ευκολοσυνήριτο και αξιόπιστο πάρε με ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης Kia, Hyundai, Chevrolet, Fiat, Lancia, Citroen, Peugeot. Δέν βάζω ιαπονικά γιατί έχουν ακριβά ανταλλακτικά.
Τέλος αν θές κάτι λίγο πιο premium πάρε Cadillac πετρέλαιο το BLS 1.9 TiD 1910cc, είναι o μόνος κινητήρας Cadillac που πληρώνεις γύρω στα 300 ευρώ τέλη και δεν ξεφεύγεις στα τεκμήρια. Πάνω απο αυτό τον κυβισμό μετά πάει 600 ευρώ τέλη στους βενζινοκίνητους κινητήρες της.
Κώστας
|
7 μήνες πριν
Επίσεις με 8χιλιάρικα αν διαθέτεις γκαράζ υπαίθριο σε πιλοτή ή κλειστό και δέν κάνεις πολλά χιλιόμετρα για την εργασία σου και το έχεις το αμάξι για τις απλές καθημερινές μετακινήσεις τότε πάρε αμιγώς ηλεκτροκίνητο και χρονολογίας περίπου 2010-2012. Τα ηλεκτροκίνητα δεν έχουν τεκμήρια όπως τα συμβατικά. Να δέιτε για μοντέλα έτους 2010-2012 ώπος Nissan Leaf, και ένα ίδιας χρονολογίας το Mitsubishi I mievπου μοιράζεται το ίδιο σασί και τεχνολογία με τα Citroen C-zero και Peugeot Ion. Εδώ θέλει προσοχή γιατί οι μπαταρίες ίσως δεν έχουν πολύ ζωή, στο Nissan Leaf (του 2010-2012 περίπου) έχει δική της ένδειξη στο ταμπλό για το πόσο υγιές είναι οι μπαταρίες του. Να προτιμάς ηλεκτροκίνητα με λίγα χιλιόμετρα και αν είναι πειραγμένα φαίνεται απο την συνολική φυσική φθορά του αυτοκινήτου. Και να προτιμάς όσους γράφουν για αλλαγμένες μπαταρίες. Ένα ακόμα αρνητικό είναι οτι στα πλοία πρέπει η στάθμη φόρτισης της μπαταρίας να μήν υπερβαίνει το 40 %. Εγω προσωπικά θα έπαιρνα μια μικρή φορητή γεννήτρια βενζίνης για ώρα ανάγκης, ξέρω τι θα πείς... οτι χαλάει την οικολογία, ναι αλλα γίνεται υβριδικό και οι κατασκευαστές πρέπει να εστιάσουν σε αυτά και όχι στα αμιγώς ηλεκτρικά. Τα ηλεκτρικά οχήματα δέν παίρνουν ρεύμα απο καθαρές πηγές έτσι κι αλλιώς.
Κώστας
|
7 μήνες πριν
Με βάση αυτά τα λεφτά που διαθέτεις σου προτείνω λόγω της συνεχούς ακρίβειας στα καύσιμα Toyota Prius, το οποίο είναι υβριδικό ,είναι κατά το ύμιση ηλεκτροκίνητο αλλα δέν θέλει ποτε φόρτιση γιατί φορτίζει μέσω της επιβράδυνσης ή μέσω του βενζινοκινητήρα και ο ''εγκέφαλος'' αποφασίζει τα πάντα για βέλτιστη οικονομία καυσίμου, εσυ απλά οδηγείς. Το αμάξι αυτό μπορεί να μετατραπεί σε πλήρως ηλεκτροκίνητο μελλοντικά απο έναν ειδικό τεχνικό σε ηλεκτροκίνητα. Προσοχή ώμος τα υβριδικά όπως το Prius αναμένεται να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας απο τον νέο χρόνο σε αντίθεση τα τωρινά μέτρα που δεν πληρώνει τέλη, αλλα αυτο δέν πρέπει να σε αποθαρρύνει. Τέλος ό,τι χιλιόμετρα βλέπεις στο Prius να υπολογίζεις τα μισά (απο άποψη φθοράς) σε αντίθεση με ένα συμβατικό όχημα,