Παλιά τεχνολογία βγαίνει από 3000 κυβικά και η ιπποδύναμη που βγάζει 231 άλογα την βγάζουν αυτοκίνητα τούρμπο απο τα 1800 κυβικά , επιπλέον μόνο για να το <<βλέπεις>> θα πληρώνεις 840 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, περίπου καμια 400αριά για ασφάλεια, δεν χρειάζεται να μιλήσουμε για κατανάλωση με κόστος 1,80 ευρώ/λίτρο την βενζίνη... Δέν υπολογίζω κανα ψιλομάζεμα που θα χρειαστεί λόγω παλαιώτητας....
Nikos
|
περίπου 3 χρόνια πριν
Εγώ επειδή είμαι υπέρ του παλιού μεγάλου καλού αυτοκινήτου, σε σχέση με τα καινούργια μικρά και πιο ακριβά, θα σου έλεγα - πως αν έχεις καλό μηχανικό να το ελέγξει άψογα και παντού - πάρτο.... Από τη στιγμή βέβαια που μπορείς να πληρώνεις τέλη, ασφάλειες, συντήρηση και καύσιμο!!!!
ΚΩΣΤΑΣ
|
περίπου 3 χρόνια πριν
Ενδεικτικα επισκευη σασμαν σε ενα γνωστο μου πηγε 4500€.
Stratos
|
πάνω από 2 χρόνια πριν
θέλει ψάξιμο σε όλα τα αυτοκίνητα, και εγώ σε αυτόματο μου ζητούσαν 3500λ, και τελικά έγινε ανακατασκευή με τα μισά λεφτά και δούλεψε πολύ καλά, .........................................Τσιάλτας
Κωσταντινα
|
περίπου 3 χρόνια πριν
Ψάχνω για βενζίνη ώστε να το μετατρέψω εγώ σε αέριο. Υπόψιν δεν κάνω ούτε 5000 χλμ το χρόνο. Έχω ένα sportage του 2005 με 125.000 πραγματικά χλμ και και άριστο απλά ήρθε η ώρα να το δώσω και πιστεύω ότι ένα Χ5 είναι κλάσεις ανώτερο. Όσο για το σήμα και τις βενζίνες είμαι ήδη μυημένος 10 χρόνια τώρα.
Aristos Geo
|
περίπου 3 χρόνια πριν
Όχι.
Κωσταντινα
|
περίπου 3 χρόνια πριν
Ε πες και το λόγο. Έχεις κάποια εμπειρία?
Kaltsas
|
περίπου 3 χρόνια πριν
Με την τιμή της βενζίνης κοντά στα 2 ευρώ δεν σθμφέρει εκτός και αν θες να βάλεις αέριο
VagTheo
|
περίπου 3 χρόνια πριν
Δεν αξίζει καίει πολύ και είναι παλιό μοντέλο εκτός και αν το κάνεις αέριο...αλλά άστο καλύτερα