Εχει αγορασει κανεις το συγκεκριμενο σκουτερ της Thrust , AlexOne ειτε το Ceasar? Βγηκε καλο μετα απο σκληρη χρηση η οχι? Ποσες χιλιαδες χλμ κανατε? Ευχαριστω για τις απαντησεις σας! Σκεφτομαι να το αγορασω