εξάτμιση REMUS σε πολύ καλή κατασταση ...(χαμηλοθορυβη )
φορεμένη σε Honda xrv 750 /93...
η τιμή είναι τελική ....
Παρακαλώ λόγω φόρτου εργασίας να προηγηθεί μήνυμα και θα επικοινωνήσω με την πρώτη ευκαιρία.. ευχαριστώ
εξάτμιση REMUS σε πολύ καλή κατασταση ...(χαμηλοθορυβη )
φορεμένη σε Honda xrv 750 /93...
η τιμή είναι τελική ....
Παρακαλώ λόγω φόρτου εργασίας να προηγηθεί μήνυμα και θα επικοινωνήσω με την πρώτη ευκαιρία.. ευχαριστώ