trailblaizzer ss 2006
3af0f5d37dcabb08c4ca40fd1a7440a8
Chevy Trailblazer SS History
Το Chevy Trailblazer ήταν ένα τετράθυρο μεσαίο SUV που έτρεχε από το 2006 έως το 2009. Αν και το τυπικό Trailblazer ήταν ένα δημοφιλές οικογενειακό SUV που ανταγωνιζόταν κυρίως το Ford Explorer, η GM αποφάσισε να κάνει κάτι λίγο διαφορετικό μαζί του εκείνη την περίοδο. Ως στιβαρό SUV, το Trailblazer ήταν καλά εξοπλισμένο για να κρατά έναν ισχυρό κινητήρα V8 και η GM έκανε ακριβώς αυτό με το ντεμπούτο του Trailblazer SS το 2006.
Δεν ήταν ασυνήθιστο για την GM να ακολουθήσει αυτή τη διαδρομή με ένα SUV. Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε ήδη κατασκευάσει μερικά SUV υψηλών επιδόσεων στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένου του GMC Typhoon. Το Typhoon διέθετε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V6 και ήταν ένα από τα ταχύτερα διαθέσιμα οχήματα μεταξύ 1991 και 1993. Η GM κατασκεύασε μόνο 5000 μονάδες αυτού του γρήγορου SUV.
Ωστόσο, όταν το Trailblazer SS έκανε το ντεμπούτο του, του δόθηκε ένας κινητήρας Corvette. Τελικά, το Chevy Trailblazer SS θα ανταγωνιζόταν το Jeep και το Grand Cherokee SRT8, το οποίο κατασκευάστηκε ειδικά από την Jeep για να ξεπεράσει το Trailblazer. Τελικά, το πείραμα δεν κράτησε πολύ. Μόνο περίπου 26.000 μοντέλα του Trailblazer SS κατασκευάστηκαν ποτέ.
2006 - 2009 Trailblazer SS: Evolution and Changes
Το Chevy Trailblazer SS του 2006 είχε αρκετές σημαντικές διαφορές από το τυπικό Trailblazer. Το πιο προφανές ήταν ο κινητήρας LS2 V8 των 6,0 λίτρων από την C6 Corvette . Αυτός ο κινητήρας προσέφερε 395 ίππους και 398 λίβρες-πόδια ροπής. Ωστόσο, το Trailblazer διέθετε μια πιο περιοριστική εξάτμιση από την Corvette, καθώς και μια πιο ψηλή πολλαπλή εισαγωγής για καλύτερη χρήση της ροπής σε ένα πολύ βαρύτερο όχημα. Η ανάρτηση του Trailblazer κατασκευάστηκε επίσης για να είναι πολύ πιο άκαμπτη και χαμηλώθηκε με την προσθήκη ενός συστήματος στάθμης αέρα πίσω. Ο χειρισμός ήταν πολύ βελτιωμένος με στάνταρ ζάντες 20 ιντσών και ελαστικά πλάτους 10 ιντσών. Το SS Trailblazer ήρθε με διαφορικό 4.10 για βελτίωση της γρήγορης επιτάχυνσης από στάση.
Όσον αφορά την εμφάνιση, το Trailblazer SS έλαβε μια χρωμιωμένη διχτυωτή μάσκα στον κάτω μπροστινό προφυλακτήρα και τυπικά φιμέ τζάμια. Αυτό του έδωσε μια επιθετική, σπορ εμφάνιση που ταίριαζε με την ταχύτητά του. Στο εσωτερικό, οι οδηγοί απολάμβαναν μερικές επιπλέον χαρές, όπως ένα εναλλάκτη έξι CD, δορυφορικό ραδιόφωνο, συσκευή αναπαραγωγής DVD στην οροφή και σύστημα πλοήγησης. Η τελική ταχύτητα για το Trailblazer SS καταγράφηκε στα 149 mph και μπορούσε να επιταχύνει από το μηδέν στα 62 mph σε 5,5 δευτερόλεπτα. Και οι δύο διαμορφώσεις RWD και AWD ήταν διαθέσιμες για το Trailblazer SS.
Καθώς το Trailblazer ήταν διαθέσιμο μόνο για μικρό χρονικό διάστημα, δεν υπήρξαν σημαντικές αλλαγές από έτος μοντέλου σε έτος μοντέλου, εκτός από διάφορες λεπτομέρειες για το εσωτερικό και ορισμένες διαφορετικές επιλογές τεχνολογίας. Δεν έλαβε ποτέ τον κινητήρα Corvette LS3 που κυκλοφόρησε για το έτος μοντέλου 2008. Ωστόσο, αυτή είναι μια δημοφιλής ανταλλαγή για όσους είναι αρκετά τυχεροί για να πάρουν ένα μεταχειρισμένο SS Trailblazer. Μια άλλη δημοφιλής ανταλλαγή είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας διαφόρων τύπων.
Chevy SS Trailblazer Fast Facts
Το SS Trailblazer ήταν ικανό να ρυμουλκήσει 6.600 λίβρες όταν ήταν κατάλληλα εξοπλισμένο
Το AWD ήταν προαιρετικό στο Trailblazer SS αλλά στάνταρ στο πανομοιότυπο Saab 9-7X Aero
Η οικονομία καυσίμου στο Trailblazer SS ήταν απροσδόκητα χαμηλή στα 12 MPG στην πόλη και 16 MPG στον αυτοκινητόδρομο
Το σήμα SS στο Trailblazer ήταν σε μεγάλο βαθμό διακριτικό και βρέθηκε στα πλαϊνά, στο πίσω μέρος και στο εσωτερικό
Το πρώτο μοντέλο του 2006 είχε πέντε περισσότερους ίππους από το απερχόμενο μοντέλο του 2009
Τα ελατήρια στο Trailblazer SS ήταν 25% πιο άκαμπτα από τα τυπικά μοντέλα
Η ράβδος σταθεροποίησης στο Trailblazer SS ήταν 10% παχύτερη από τα τυπικά μοντέλα
Κληρονομιά του SS Trailblazer
Η κληρονομιά του SS Trailblazer ήταν αρκετά σύντομη. Κατασκευάστηκε σε μια περίοδο όπου η GM είχε μια τάση να γεμίζει κινητήρες V8 σε κατά τα άλλα μέτρια οχήματα. Μόνο περίπου 26.000 μοντέλα κατασκευάστηκαν μεταξύ 2006 και 2009. Οι περισσότερες πωλήσεις σημειώθηκαν τα δύο πρώτα μοντέλα μοντέλων, με 9.361 πωλήσεις το 2006 και 10.726 το 2007. Το 2008, αυτό έπεσε πολύ στα 5.744 και το 2009 ήταν ακόμη μικρότερο Πουλήθηκαν 610 οχήματα. Για κάθε χρόνο, πωλήθηκαν περισσότερες εκδόσεις AWD έναντι 2WD, οπότε αν ψάχνετε για μία στην αγορά μεταχειρισμένων, έχετε πολλές πιθανότητες να βρείτε ένα μοντέλο AWD. Η συνολική αναλογία ήταν AWD - 15.356 και 2WD - 10.215.