GRANDIN DALLAS JEEP, 4Χ2, ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΟ, από ΟΔΔΥ, χρονολογία ΠΕΡΙΠΟΥ 1989, Ελληνικές πινακίδες (2003), Γαλλικής κατασκευής, Μικρή παραγωγή. Κινητήρας Peugeot 205 GT, Βάρος 600 κιλά, Σασί γαλβανισμένο, Πολυεστερικό αμάξωμα, Αποσπώμενες πολυεστερικές πόρτες, Κουκούλα, Ανακλινόμενο παρμπρίζ, Κοτσαδόρος διπλός, Μασπιέδες πορτών, Μπάρες προφυλακτήρων, Αρχικό χρώμα εργοστασίου, Άδεια 5 Επιβατών, Πίσω Κάθισμα, Άριστη κατάσταση.
Έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με το «Jeep» Willys MB Στρατού των ΗΠΑ, σε μικρότερες αναλογίες. To GRANDIN DALLAS παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Porte de Versailles στο Παρίσι τον Δεκέμβριο του 1981 και το 1982.
Διατίθεται στην αγορά με κίνηση κυρίως σε δύο τροχούς (εμπρός) και ένα μοντέλο 4x4 (μετάδοση Sinpar).
Το 1983, ο Jean-François Grandin, ένας Γάλλος τραγουδιστής, γνωστός και ως ο Frank Alamo, αγόρασε το εργοστάσιο, και μέσα σε δύο χρόνια η «Grandin Cars» θα γίνει η τρίτη παραγωγός εταιρεία στη Γαλλία.
Το 1987, το GRANDIN DALLAS: διαθέτει ένα νέο εν θερμώ γαλβανισμένο σασί, πολυεστερικό σώμα και εξοπλίζεται με έναν κινητήρα PSA , καθιστώντας το ένα όχημα χωρίς κανένα πρόβλημα διάβρωσης και της αξιοπιστίας. Ο κινητήρας XY8 εξολοκλήρου μπλοκ αλουμινίου 1360 cm3. Αυτός ο κινητήρας περιλαμβάνει ένα καρμπυρατέρ Weber 35IBSH εξοπλισμένο με κινητήρα Peugeot 205GT. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ενσωματωμένο στο μπλοκ του κινητήρα, η λίπανση είναι κοινή και στα δύο.
Το 1988, η σειρά GRANDIN DALLAS υιοθετεί κινητήρα TU, το καρμπυρατέρ Solex TU3S 32-34Z σε κινητήρα 205 XS με 85 ίππους. Μετάδοση με οδοντωτό ιμάντα.
Το 1996, ο Frank Alamo αυξάνει την παραγωγή.
Το 1998, η παραγωγή του GRANDIN DALLAS σταματά. Κατά το κλείσιμο του εργοστασίου, τα τελευταία GRANDIN DALLAS θα πωλούνται σε δημοπρασίες. Λιγότερα από 5.000 τεμάχια αυτού του αυτοκινήτου έχουν κατασκευαστεί 1981-1998.
To αυτοκίνητο βρίσκεται στην Κεφαλονιά.