Πωλείται φουσκωτό σκάφος μάρκας Thunder με μήκος 6,60m με μηχανή SUZUKI DF250
τετράχρονη, βοηθητική Mariner 5Hp και τρέιλερ, όλα μοντέλα του 2006
(πλήν της βοηθητικής).
Το σκάφος έχει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό όπως:
Όργανα (στροφόμετρο, ταχύμετρο, τριμ, ωρόμετρο, GPS NAVMAN TRACKER 5505, βυθόμετρο Northstar, VHF NAVMAN, πυξίδα, ραδιόφωνο), δεξαμενή καυσίμου 210lit, δεξαμενή νερού - 65lit με ενσωματωμένη αντίσταση 220V/2850watt ελεγχόμενη από ψηφιακό θερμοστάτη και ντουζιέρα με πρεσοστατική αντλία, κόρνα, προβολείς 2Χ100watt (όλα τα φώτα πλεύσης - μπλαφονιέρες είναι με λάμπες Led), άγκυρα γαλβανιζέ τύπου ΄΄Δέλτα΄΄ 7Kgr με αλυσίδα inox (ποιότητα 316) 10mm 12m και σχοινί 30m, βοηθητική άγκυρα 4Kgr ΄΄ομπρέλα΄΄ με αλυσίδα 10m και σχοινί 30m. Υπάρχει ηλεκτρολογική εγκατάσταση για δυνατότητα λήψης ρεύματος σε μαρίνα, κεραία T.V. Υπάρχει δυνατότητα για δύο κρεβάτια (1,80 x 1.40 & 1.80 x 0,90) με την προσθήκη μαξιλαριών και ξύλινης ταύλας ενώ το ένα μπορεί να γίνει τραπέζι (υπάρχει σχετική φώτο). Διαθέτει τέντα πλεύσης - ηλίου, πρόσθετη τέντα ηλίου (κάλυψη όλου του μήκους του σκάφους), περιμετρικές τέντες, τέντα για κάλυψη του πίσω χώρου της μηχανής - πασαρέλας, καθώς και τέντα Parking. Φυλάσσεται σε ιδιωτικό κλειστό χώρο προστατευμένο από ήλιο, βροχή, αέρα γι αυτό και η κατάσταση των μπαλονιών είναι εξαιρετική. Η γάστρα του σκάφους έχει βαφτεί για αισθητικούς λόγους με gel coat.
Το τρέιλερ είναι διαξονικό του Emilios Boat Trailers, με ανοξείδωτα δισκόφρενα στον πίσω άξονα. Διαθέτει ηλεκτρικό εργάτη μάρκας SMITTYBILY XRC8 (8000lb) με 3600Kgr δυνατότητας έλξης, εφεδρικός τροχός με σταυρόκλειδο, σχάρα καθ΄ ολο το μήκος του τρέιλερ για εύκολη και ασφαλή μετακίνηση μέχρι το πίσω μέρος του τρέιλερ, αδιάβροχα φώτα led. Βάση στήριξης μηχανής Τοποθετήθηκαν καινούργια ελαστικά πέρσι το καλοκαίρι. Έχουν εκδοθεί πινακίδες με αριθμό κυκλοφορίας σύμφωνα με την νέα νομοθεσία (Κ.Ο.Κ.).
Η Μηχανή είναι μοντέλο του 2006 με 410 ώρες λειτουργίας, έχουν γίνει όλα τα σέρβις της στις προγραμματισμένες ώρες λειτουργίας, φοράει προπέλα inox 3x16x23 και είναι αρκετά οικονομική στην κατανάλωση. Xωρίς τέντα πλεύσης έχει κατανάλωση 1lit/mile ενώ με τέντα 1,3lit/mile. Έχει μέγιστη ταχύτητα 60mile/h.
Στο σκάφος και στο τρέιλερ έχουν γίνει πολλές εργασίες προκειμένου να είναι ποιο λειτουργικό και χρήσιμο οι οποίες μπορούν να περιγραφούν απο κοντά...
Υπάρχουν όλα τα σωστικά μέσα καθ΄ ότι το σκάφος έχει άδεια ανοιχτών πλοών.