Το σκάφος ξεκίνησε να φτιάχνεται το 1995 στην πίσω αυλή του σπιτιού μου,ειναι πρωτότυπη κατασκευή με νομείς και ζυγά από ιρόκο και κοντρα πλακε θαλάσσης τα πετσώματα .Εχει πλαστικοποιηθεί μέσα εξω.Ειναι βαριά κατασκευή που αντέχει στο χρόνο,πιστευω οτι οποιος το πάρει θα το εχει για 40-50 χρόνια με καλή σχετικά συντήρηση.ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ.Εχει 2 μηχανές ντιζελ, μάρκας MERCEDES 352 TURBO 172 hp ,εκαστη, ανασκευασμένες,σαν καινούργες και μαριναρισμένες με τα γνήσια κιτ marin της BOWMAN, 2 υδραυλικές ρεβέρσες καινουργιες δεν εχουν δουλέψει PRM 402 από Κόβεντρυ 2/1 με 7 μοιρες γωνία, ολα ειναι τοποθετημένα στη θέση τους...Οι πινακες οργάνων ειναι ολοι VDO καθως και το υδραυλικό συστημα ,τα χειριστήρια ,τα Goose neck οι εξατμίσεις,οι υαλοκαθαριστήρες (3) και πολλα αλλα είναι VETUS.O ηλεκτρικός εργάτης ειναι Lofrance 1000 στα 24 volt,τοποθετημένος οπως φαίνεται στις φωτό.Το αποχετευτικό σύστημα ειναι ολοκληρωμένο ,με βοθράκι 80 λιτρων με michanaitor αποβλήτων εντός,συλλέκτη γκρίζων υδάτων 150 λίτρων με αντλία φόρτωσης-εκφόρτωσης, τουαλέτα με ηλεκτρικό μοτέρ 24 volt ,νιπτήρας ,χώρος γιά μπάνιο,χώρος για τα άπλυτα, κουζίνα ,ψυγείο 24Volt μαρκας Eagle.Υπάρχουν επίσης δύο αξονες ανοξείδωτοι 2,50 μέτρων διαμέτρου Φ 40 χιλιοστών για τις προπέλες .Υπαρχει η ηλεκτρική εγκατάσταση ,αλλά απαιτείται ελεγχος απο ειδικό ηλεκτρολόγο,υπάρχει επίσης και ηλεκτρικός φορτιστής ο οποίος δουλευει με 220 volt που δέχεται το σκάφος, υπάρχει ειδική εγκατάσταση με τέσσερεις μπρίζες αδιάβροχες ,μία στο σαλόνι,μια στην κουζίνα ,μία στο μπάνιο και μια για το ψυγείο οταν το σκάφος βρίσκεται στο λιμάνι. ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΕΧΕΙ ΜΉΚΟΣ 9.90 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ 2,98.ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΉ ΚΑΜΠΊΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΊΖΕΙ ΕΩΣ 2 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΊ . Το σαλόνι εχει τραπεζαρία για 6 ατομα και γίνεται κρεβάτι για δυο.Το εξωτερικό κόκπιτ ειναι διαστάσεων 130 cm επι 190 cm καθαρες διαστάσεις με καθισματα 35 cm γύρω-γύρω για ψάρεμα,υπάρχουν και 4 ντουλάπια αποθηκευσης. Υπάρχουν 3 σκάλες ανοξείδωτες,μια σε κάθε πλευρά και μια που ανεβάζει στην οροφή ,γύρω γύρω το σκάφος περιβάλλεται απο ανοξείδωτα κάγκελα ειδικά σχεδιασμένα για αυτό,ολα τα παράθυρά του ειναι απο ανωδιωμένο αλουμίνιο.Υπάρχουν και πολλά άλλα που δίδονται στον αγοραστή,οπως δύο μπούσες για τους άξωνες ,δύο αντλίες σεντινών,μια αντλία καθαρού νερου τριών παροχών και πολλά αλλα ανοξείδωτα ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ. 1)κατασκευή αξωνικών - προπέλες και μπρακέτα.2) Πηδάλια και συνδεση με το υδραυλικό σύστημα της VETUS. 3) Τέσσερα τάνκια ,δύο νερου και δύο πετρελαίου.4)υδραυλική εγκατάσταση νερού και πετρελαίου (υπάρχουν τα δύο βασικά φίλτρα και είναι της VETUS).5)Ταπετσαρίες6)επισκευές μικρο ζημιών απο τον χρόνο και7) τελικό φινίρισμα και βάψιμο.. Υπολοιπόμενο κοστος κατασκευής απο 15 εως 25.000 ευρώ ανάλογα με την ποιότητα που θέλει ο αγοραστής,αντίστοιχα σκάφη αυτου του τύπου πωλούνται μεταξύ 100 και 150 χιλιάδων,μεταχειρισμένα.Παρέχεται καθε είδους βοήθεια για το τελείωμά του με την υπόσχεση ενός ταξιδιού μαζί του.....Το σκάφος, μου εχει στοιχίσει περιπου 60.000 ευρώ,εως εδώ και 7000 εργατώρες