Το νέο Honda PCX 125i ABS είναι ΕΔΩ!!
Διατίθεται από το κατάστημα μας με τον παρακάτω ΔΩΡΕΑΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ:
-Σχάρα πίσω
-Βαλίτσα Givi 30Lt
-Συναγερμός HONDA
-Επιπλέον Ένα έτος εγγύηση από το κατάστημα μας.
Ενναλακτικά προσαρμόστε τα δώρα σύμφωνα με τις δικές ανάγκες μέσα από μια μεγάλη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ σε ειδικές τιμές που θα βρείτε στο κατάστημα μας.
Δυνατότητα έκπτωσης επί της τιμής χωρίς τα παραπάνω δώρα.
Η εμφάνιση του είναι ανανεωμένη, πιο δυναμική και σπορ, όμως η σιλουέτα του παραπέμπει στις σχεδιαστικές γραμμές που το έκαναν δημοφιλές. Ο προβολέας LED ανασχεδιάστηκε, το φωτιστικό σώμα πίσω σχηματίζει το γράμμα «X»
Εξαιτίας της νέας σχεδίασης, ο αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του μεγαλύτερο χώρο κάτω από την σέλα, κατά 2,4 λίτρα, αυξάνοντας την χωρητικότητά του στα 30,4 λίτρα. Οπότε άνετα χωράει ένα full face κράνος και πολλά ακόμη. Στην ποδιά υπάρχει μικρό ντουλαπάκι με θύρα USB Type-C, αντί για ACC. Το ύψος σέλας παραμένει στα 764 χλστ. αλλά πλέον ο αναβάτης έχει 30 χλστ. περισσότερο χώρο για τα πόδια του.
Μια νέα μεγαλύτερη οθόνη LCD προβάλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ με το Honda Smart Key, η εκκίνηση και το άνοιγμα σέλας γίνεται χωρίς κλειδί. Με το σύστημα μπορεί να ανοίξει και να κλειδώσει το top box των 35 λίτρων που περιλαμβάνεται στον εξτρά εξοπλισμό.
Ο νέος υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος κινητήρας, τεχνολογίας Smart Power Plus (eSP+) προσφέρει ακόμη περισσότερη ισχύ και ροπή. Η ισχύς του είναι 12,3 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 1,2 kgm στις 6.500 σ.α.λ..Με ένα λίτρο βενζίνης μπορεί να διανύσει 47,6 χλμ, οπότε με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 8,1 λίτρων, η αυτονομία φτάνει τα 385 χλμ.
Στην ασφάλεια συμβάλει και το traction control της Honda (HSTC – Honda Selectable Torque Control). Το Idling Stop παραμένει στον βασικό εξοπλισμό του PCX125, το οποίο απενεργοποιείται όταν μείνει ακινητοποιημένο περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα, και ενεργοποιείται μόλις ο αναβάτης περιστρέψει το γκάζι.
Το νέο πλαίσιο, είναι ατσάλινο, διπλό, σωληνωτό και συμβάλει στην σταθερότητα και την ευελιξία του scooter. Το βάρος του είναι 130 κιλά. Ο μπροστινός τροχός είναι 14 ιντσών, με διάσταση ελαστικού 110/70 αντί για 110/80, ενώ ο πίσω μίκρυνε κατά μία ίντσα και από 14 έγινε 13 ίντσες με ελαστικό 130/70.Το πιρούνι παρέμεινε ίδιο, 31 χλστ. με διαδρομή 89 χλστ., αλλά τα αμορτισέρ διαθέτουν μεγαλύτερη διαδρομή κατά 10 χλστ, στα 95 χλστ και χρησιμοποιούν νέα βαρύτερα ελατήρια για πιο ομαλή συμπεριφορά στις κακοτεχνίες των δρόμων της πόλης.
Την ακινητοποίση αναλαμβάνει ένα δισκόφρενο 220 χλστ στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο 130 χλστ. στον πίσω. Το ABS είναι μονοκάναλο.