Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 22L, αρκετή για ένα κράνος full face. Στο πίσω τμήμα, μία θύρα USB Type-C προορίζεται για τη φόρτιση συσκευών. Ένα πρακτικό ντουλαπάκι με εύκολη πρόσβαση βρίσκεται στο δεξί φέρινγκ. Και με το Smart key στην τσέπη σας, μπορείτε να ελέγχετε όλα τα συστήματα του νέου Honda Forza 750
Διαχειριστείτε τα riding modes γρήγορα και εύκολα. Μπορείτε επίσης να εξατομικεύετε τις πληροφορίες που προβάλλονται σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας και συνδέοντας το κινητό σας, το σύστημα Honda Smartphone Voice Control (διατίθεται μόνο με Android) φροντίζει να διατηρείτε επαφή με κάθε τι σημαντικό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Μέγιστη ισχύς 43,1 kw (58,6 Ps) και μέγιστη ροπή 69Nm: οι επιδόσεις αυτές μεταφράζονται σε άμεση επιτάχυνση – από στάση και εν κινήσει, αλλά και ξεκούραστη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο με πλούσια αποθέματα ισχύος. Με κατανάλωση καυσίμου 28,3 km/l, η προβλεπόμενη αυτονομία είναι 370km από το ρεζερβουάρ των 13.2L. (*) Η μετατροπή ισχύος στα 35Kw (47,6 Ps) για κατόχους διπλωμάτων κατηγορίας A2 είναι εφικτή, έπειτα από συνεννόηση με κάποιον από τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες.
Τα Standard, Sport, Rain modes συνδυάζουν διαφορετικά την ισχύ, το φρένο του κινητήρα και το πρόγραμμα αλλαγών σχέσεων του DCT, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Την ίδια στιγμή, το επίπεδο παρέμβασης των ABS και Honda Selectable Torque Control (HSTC), προσαρμόζεται επίσης στις συνθήκες, για βέλτιστη ισχύ πέδησης και πρόσφυση του πίσω τροχού. Το USER mode σας επιτρέπει να παραμετροποιείτε πλήρως την απόκριση του κινητήρα και τις αλλαγές σχέσεων του Forza 750.
Αυτό το αστικό mega scooter έχει αναμφίβολα έναν έντονα σπορ χαρακτήρα. Αλλά, όπως ένας ‘εκλεκτός’ αθλητής διαθέτει και ξεχωριστή ευφυία. Εκτός από τα riding modes, το εξατάχυτο κιβώτιο DCT προσφέρει ομαλές μηχανικές και αυτόματες αλλαγές σχέσεων (χωρίς διακοπή ισχύος). Το προεπιλεγμένο μοτίβο αλλαγών σχέσεων είναι επίσης πλήρως παραμετροποιήσιμο.
Ένα σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ προσφέρει εξαιρετική αντοχή, ενώ το ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι τύπου φυσιγγίου 41mm – ένα εξάρτημα που χρησιμοποιείται στις σπορ μοτοσυκλέτες μας - διασφαλίζει εξαιρετικό έλεγχο ανάρτησης και ακρίβεια διεύθυνσης. Το ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι και το ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ τύπου Pro-link είναι ένα ακόμα στοιχείο κλειδί για τη συμπεριφορά του Forza 750.
Μεγάλοι δίσκοι διαμέτρου 315mm σε συνδυασμό με το ABS διαχειρίζονται την ισχύ πέδησης μπροστά και πίσω για αξιόπιστο φρενάρισμα ανεξαρτήτως συνθηκών. Ο εμπρός τροχός 17” από χυτό αλουμίνιο παρέχει αξιόπιστη σταθερότητα και συνδυάζεται με πίσω τροχό 15”.