Δικύλινδρος "δαίμονας"...
Το εντυπωσιακό στυλ Sugomi, ο εύκολος έλεγχος και η προσιτή ισχύς επικαλούνται το πνεύμα Kawasaki Z. Τα φώτα Full Led
(καινούργια), το KTRC Traction Control (νέο) και η έγχρωμη οθόνη TFT προσφέρουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Νέο, με εσωτερική χάραξη, είναι το κλειδί των μοτοσυκλετών, ενώ νέα είναι και τα χρώματα και φρεσκαρισμένα τα γραφικά.
3-Mode KTRC (Kawasaki TRAction Control)
Το 3-mode KTRC συνδυάζει την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης τόσο του KTRC 1-mode, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές καταστάσεις αποτρέποντας την ολίσθηση του τροχού, όσο και του S-KTRC, το οποίο βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε καταστάσεις σπορ οδήγησης, προβλέποντας την αναλογία ολίσθησης των πίσω τροχών κατά τη διάρκεια επιτάχυνση, σε ένα ενιαίο σύστημα. Ο βολικός διακόπτης χειρολαβής επιτρέπει την άμεση αλλαγή του τύπου του traction control επιλέγοντας μία από τις τρεις λειτουργίες, ακόμη και κατά την οδήγηση. Οι λειτουργίες 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση κατά τις στροφές, όπως το S-KTRC. Σχεδιασμένα με γνώμονα την σπορ οδήγηση, επιτρέπουν απότομη επιτάχυνση εκτός στροφών μεγιστοποιώντας την κίνηση προς τα εμπρός από τον πίσω τροχό. Οι τρόποι 1 και 2 διαφέρουν ως προς το μέγεθος που παρεμβαίνουν. Η λειτουργία 1, που έχει ρυθμιστεί για συνθήκες στεγνού, καλής πρόσφυσης, διατηρεί την ιδανική αναλογία ολίσθησης για να εξασφαλίσει βέλτιστη πρόσφυση. Η λειτουργία 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 λειτουργίας, μειώνοντας την ισχύ για να επιτρέψει την ανάκτηση της πρόσφυσης όταν ανιχνευτεί σπινάρισμα του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό όταν οδηγείτε σε ολισθηρές συνθήκες ή στο βρεγμένο. Επιτρέποντας στους αναβάτες να αλλάζουν εύκολα τον χαρακτήρα ελέγχου πρόσφυσης, το 3-mode KTRC είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki. Τέλος, αν ο αναβάτης το επιθυμεί, μπορεί να βγάλει off το Traction Control.
Διπλές βαλβίδες πεταλούδας
Σε μοντέλα με διπλές βαλβίδες γκαζιού, υπάρχουν δύο βαλβίδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με τη λαβή του γκαζιού και ελέγχονται από τον αναβάτη, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, που ανοίγουν και κλείνουν με ακρίβεια από την ECU, ρυθμίζει τη ροή του αέρα εισαγωγής για να εξασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Καθώς ο αέρας που διέρχεται από τα σώματα του γκαζιού γίνεται ομαλότερος, η απόδοση καύσης βελτιώνεται και η ισχύς αυξάνεται.
Συμπλέκτης Assist & Slipper
Βασισμένος στην αγωνιστική τεχνολογία, λειτουργεί τόσο ως περιοριστής ροπής πίσω όσο και ως μηχανισμός self-servo που επιτρέπει ένα ελαφρύτερο τράβηγμα της μανέτας του συμπλέκτη.
Αυξημένη άνεση επιβατών
Πίσω κάθισμα με παχύτερο ουρεθάνη (περίπου 5 mm παχύτερο στο κέντρο, 10 mm παχύτερο στα πλάγια) και φαρδύτερα πλαϊνά προσφέρει αυξημένη άνεση των επιβατών.
Έγχρωμα όργανα TFT
Τα νέα alldigital έγχρωμα όργανα TFT – ένα Kawasaki πρώτο στην κατηγορία 650cc – δίνει στο πιλοτήριο μια εμφάνιση υψηλής τεχνολογίας, υψηλής ποιότητας. Ο νέος μετρητής προσφέρει επίσης πρόσθετα χαρακτηριστικά που δεν είναι διαθέσιμα στο προηγούμενο μοντέλο. Economical Riding Indicator ["ECO"] ένα σημάδι που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδεικνύει ευνοϊκή κατανάλωση καυσίμου, ενθαρρύνοντας την αποδοτική οδήγηση.
Κάλυμμα προβολέα
Το κάλυμμα του προβολέα έγινε πιο ευκρινές και συμπαγές. Η αιχμηρή αεροτομή του πηγουνιού, το νέο κάλυμμα του μετρητή και οι περισσότερες γραμμές με κλίση προς τα εμπρός συμβάλλουν στη σχεδίαση του sugomi.
Συνδεσιμότητα smartphone
Ένα τσιπ Bluetooth ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων επιτρέπει στους αναβάτες να συνδέονται ασύρματα στη μοτοσυκλέτα τους. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή smartphone "RIDEOLOGY THE APP", μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες οργάνων, συμβάλλοντας σε μια βελτιωμένη εμπειρία μοτοσικλέτας.
Ισχυρότερη παρουσία Sugomi
Με πιο κοφτερό, πιο συμπαγές κάλυμμα και πιο μυώδη καλύμματα ψυγείου.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ:
RS ME TIMH 8195 €
Κινητήρας
Τύπος μηχανής: Υγρόψυκτος, 4χρονος παράλληλος διπλός
Αναλογία συμπίεσης: 10,8:1
Σύστημα βαλβίδων: DOHC, 8 βαλβίδες
Κυβικα 649 cm³
Σύστημα καυσίμων: Ψεκασμός καυσίμου: Ø 36 mm x 2 με διπλές βαλβίδες γκαζιού
Σύστημα εκκίνησης: Ηλεκτρικός
Λάδωμα: λίπανση, ημίξηρο κάρτερ
Απόδοση & Μετάδοση
Μέγιστη ροπή: 64 N•m {6,5 kgf•m} / 6.700 σ.α.λ
Μέγιστη ισχύς: 50,2 kW {68 PS} / 8.000 σ.α.λ
Κατανάλωση καυσίμου: 4,3 λτ./100 χλμ
εκπομπή CO2: 107 γρ./χλμ
Κιτ κατανάλωσης καυσίμου 35 kW: 4,5 λτ./100 χλμ
Κιτ εκπομπών: CO2 35 kW107 γρ./χλμ
Μετάδοση: 6 ταχυτήτων
Συμπλέκτης: Υγρός πολλαπλός δίσκος, χειροκίνητος
Φρένα & Ανάρτηση
Φρένα μπροστά: Διπλοί ημιπλωτοί δίσκοι πετάλων Ø 300 mm. [Διέμβολο]
Φρένα, πίσω: Μονός δίσκος πετάλου Ø 220 mm. [Μονόεμβολο]
Ανάρτηση, εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ
Ανάρτηση, πίσω: Οριζόντιος οπίσθιος σύνδεσμος με ρύθμιση προφόρτισης
Διαστάσεις Πλαίσιο & Διαστάσεις
Τύπος πλαισίου: Καφασωτά, χάλυβας υψηλής αντοχής
Tροχο μπροστά: 125 χλστ
Tροχο πίσω: 130 χλστ
Ελαστικό, εμπρός: 120/70ZR17M/C (58W) Dunlop Sportmax Roadsport 2
Ελαστικό, πίσω: 160/60ZR17M/C (69W) Dunlop Sportmax Roadsport 2
Μ x Π x Υ: 2.055 x 765 x 1.065 χλστ
Απόσταση από το έδαφος: 130 χλστ
Χωρητικότητα καύσιμου: 15 λίτρα
Ύψος καθίσματος: 790 χλστ
Βαρος: 188 κιλά
2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΠΑΚΕΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΜΕ ΠΛΟΙΟ Η ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ)
ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΥΚΛΟΥ ΣΑΣ (παπί –scooter-μοτοσικλέτα-atv)
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, VISA - MASTERCARD
Χρηματοδότηση : Επιτόκιο 13,95% με 0% προκαταβολή και 6-72 δόσεις.
Δικαιολογητικά χρηματοδότησης για ιδιωτικούς και δημόσιους υπαλλήλους.
- Ταυτότητα
- Τελευταίο εκκαθαριστικό
- Τελευταία μηνιαία απόδειξη μισθοδοσίας
- Πρόσφατος λογαριασμός τηλεφώνου
- Στοιχεία αντίκλητου.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: IBAN GR7701104460000044600208779
EUROBANK: ΙΒΑΝ GR6102606080000570200233427