Taro TR300T Explorer, ένα maxi scooter που φτιάχνεται από εταιρία συμφερόντων Κίνας-Ταϊβάν με εξαιρετική εμφάνιση και ποιότητα κατασκευής. Με τον συνδυασμό βάρους και επιδόσεων, το Explorer 300 καίει κοντά στα 4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα σε ανοιχτές διαδρομές ενώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι το ρεζερβουάρ του είναι αρκετά μεγάλο, φτάνοντας τα 15 λίτρα, ενισχύοντας έτσι την αυτονομία. Explorer 300 είναι η ποιότητα και προσαρμογή των πλαστικών περιφερειακών, η εξαιρετική ματ βαφή αλλά και η απουσία κραδασμών ή ήχων κατά την οδήγηση. Το σχήμα του είναι αιχμηρό και σύγχρονο, θυμίζοντας αρκετά scooter του ανταγωνισμού που κινούνται στο ίδιο GT μοτίβο, με χαρακτηριστικά LED φανάρια στο μπροστινό τμήμα, φώτα DRL - Day Running Lights αλλά και ένα ξεχωριστό φωτιστικό σώμα LED στο πίσω μέρος. Διαθέτει σύστημα keyless για ξεκλείδωμα, και διακόπτη από τον οποίο μπορείς να κλειδώσεις τιμόνι, ή να ανοίξεις την σέλα, και φυσικά, το ηλεκτρικό κύκλωμα. Διαφέρει απ' ότι άλλο έχουμε δει, μιας και ο διακόπτης έχει θέση και για κλειδί, (με καπάκι), για την περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Στο ίδιο το μαγνητικό κλειδί, όπου περιλαμβάνεται και το κανονικό κλειδί για την λύση που προαναφέραμε, υπάρχουν κουμπιά τα οποία ενεργοποιούν τον ''πανικό'' σε περίπτωση που πλησιάσει κάποιος το scooter, ενώ μπορείς να κλειδώσεις ή ξεκλειδώσεις το scooter πατώντας τα. Μετά βέβαια, πρέπει να γυρίσεις τον διακόπτη ώστε να ανοίξεις το κύκλωμα και να περάσεις στην... επόμενη φάση, της ενεργοποίησης. Ο χώρος που διαθέτει κάτω από την σέλα καλύπτει και τους πιο απαιτητικούς, μιας και χωράει άνετα ένα full face κράνος και αδιάβροχα, ή jet κράνος. Διαθέτει δύο δίσκους διαμέτρου 260 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης. Στο πίσω σύστημα συναντάμε ακόμη έναν δίσκο διαμέτρου 230 χιλιοστών, με δαγκάνα δύο εμβόλων. Τα δύο αμορτισέρ που αναλαμβάνουν την ανάρτηση του πίσω μέρους διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο λαδιού, και ρυθμίζουν σε 5 θέσεις.
Οθόνη TFT που βλέπει ο αναβάτης και τα δύο αναλογικά όργανα εκατέρωθεν, στροφόμετρο και ταχύμετρο, θα τον καλύψουν πλήρως. Διαθέτει ξεχωριστή εμφάνιση σε 4 επιλογές για μέρα και νύχτα για την οθόνη που εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ψηφιακό ταχύμετρο και όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Μάλιστα, διαθέτει και ένδειξη διαγνωστικού όπου εμφανίζει πιθανές βλάβες με κωδικό, κάτι που κανένα όχημα δεν διαθέτει. Στο μπροστινό τμήμα της ποδιάς δεν υπάρχουν ντουλαπάκια παρά δύο θύρες φόρτισης USB για κινητό ή άλλες συσκευές. Ξεπερνά σχετικά εύκολα τα 140 χιλιόμετρα.
Διαθέσιμα χρώματα λευκό, μαύρο ματ, γκρι και μπλε ματ.
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: OHC, ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ 4 ΒΑΛΒΙΔΕΣ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 276 CC
ΙΣΧΥΣ: 27 HP @ 8.000 RPM
ΡΟΠΗ: 24 NM @ 7.000 RPM
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ CVT
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΜΙΖΑ/ΜΑΝΙΒΕΛΑ
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: ΨΕΚΑΣΜΟΣ EFI (DELPHI)
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 37MM
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΛΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΑ: ΔΙΠΛΟΙ ΔΙΣΚΟΙ 260 MM ΜΕ ABS ΚΑΙ 4 ΕΜΒΟΛΑ
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ: ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑ 230 MM ΜΕ ABS ΚΑΙ 2 ΕΜΒΟΛΑ
ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 120/70-15
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 140/70-14
ΚΑΘΑΡΟ ΒΑΡΟΣ: 176 KG
ΜΗΚΟΣ: 2,227 MM
ΠΛΑΤΟΣ: 786 MM
ΥΨΟΣ: 1,291 MM
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 780 MM
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1,617 MM
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 15 L
2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΠΑΚΕΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΜΕ ΠΛΟΙΟ Η ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ)
ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΥΚΛΟΥ ΣΑΣ (παπί –scooter-μοτοσικλέτα-atv)
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, VISA - MASTERCARD
Χρηματοδότηση : Επιτόκιο 13,95% με 0% προκαταβολή και 6-72 δόσεις.