Κινητήρας: Μονοκύλινδρος δίχρονος Sachs, διάμετρος 38 mm,, διαδρομή 42, αναλογία συμπίεσης 1: 6, συνεχής απόδοση 1,6 HP στις 4100 rpm, μέγιστη ταχύτητα 5500 rpm.
Καρμπυρατέρ: Bing 1/12.
Ηλεκτρικό σύστημα: Γεννήτρια σφονδύλου Bosch 6 V 17 W, μπουζί Bosch W 190 M 11 S, σπείρωμα M 14, Champion L 86, Beru 190/14 S.
Κιβώτιο ταχυτήτων και μετάδοση κίνησης: 2 ταχύτητες, περιστροφική λαβή αλλαγής ταχυτήτων, συμπλέκτης δίσκου από φελλό δύο δίσκων, δευτερεύουσα αλυσίδα 1/2 x 3/16, διαβάθμιση 1: 26,7: 15,4.
Πλαίσιο: Πλαίσιο πρέσας προφίλ με ρεζερβουάρ σέλας, ταλαντευόμενο πιρούνι, πίσω αιωρούμενος βραχίονας με γόνατα ελατηρίου, δίχρωμο λακαρισμένο.
Ελαστικά: στ. 23-2.50, υψ. 23-2.50.
Φρένα: Πλήρεις πλήμνες F&S, Ø 90 mm.
Χωρητικότητα δεξαμενής: 7 λίτρα, ρεζέρβα 2 λίτρα, μείγμα 1:25.
Κατανάλωση: Τυπική κατανάλωση 1,3 l / 100 km.
Διαστάσεις: μήκος 1670 mm, πλάτος 560 mm, ύψος 1000 mm, μεταξόνιο 1110 mm, απόσταση από το έδαφος 250 mm, βάρος 44 kg.
Κατασκευαστής: Gritzner-Kayer AG, Karlsruhe-Durlach
Χωρίς χαρτιά.
Ανταλλαγή με honda cbf125, cb125f, cbr125, vision, Inova, Suzuki address ή με ότι μου κινήσει το ενδιαφέρον.