Σε αριστη κατασταση σαν καινουρια , με το κουτι της ,το τηλεκοντρολ και οτι αλλο εχει , λειτουργει αψογα και σε Win11 χωρις κανενα προβλημα και αψογη με DVBViewer.
Μιλατε μαζι μου μεσω viber
Σε αριστη κατασταση σαν καινουρια , με το κουτι της ,το τηλεκοντρολ και οτι αλλο εχει , λειτουργει αψογα και σε Win11 χωρις κανενα προβλημα και αψογη με DVBViewer.
Μιλατε μαζι μου μεσω viber