Φίλτρα (3 επιλεγμένα)

Φίλτρα

Toyota
Όλα

Μηχανή
Σκελετός
Ασφάλεια
Φρένα
Γενικά θέματα
Σασμάν
Τροχοί
Ηλεκτρολογικά
Αξεσουάρ
Ανταλλακτικά
Σέρβις
Πιστοποιητικά
Άδειες

Τι να προσέξεις

  • Δεν επιτρέπονται οι ερωτήσεις ζήτησης οι οποίες θα μπορούσαν να καταχωρηθούν ως αγγελία (πχ. που θα βρω μοτέρ για rav4).
  • Γράφεις αποκλειστικά ερωτήσεις/απαντήσεις για ό,τι σχετίζεται με τη κατηγορία που έχεις επιλέξει.
  • Φροντίζεις οι ερωτήσεις/απαντήσεις σου να είναι ιδιαίτερα συγκεκριμένες καθώς το car.gr διατηρεί το δικαίωμα να τις αφαιρέσει.
  • Δεν δημοσιεύεις ποτέ ευαίσθητα ή άλλα προσωπικά δεδομένα.
  • Αποφεύγεις ερωτήσεις/απαντήσεις οι οποίες είναι προσωπικές ή καταφέρονται εναντίον κάποιου άλλου μέλους της κοινότητας.
Δες αναλυτικά τους όρους χρήσης για τις ερωτήσεις Εδώ

Toyota Aygo - ερωτήσεις και απαντήσεις

Αυτοκίνητο
Toyota
Aygo
Μηχανή
Σκελετός
Ασφάλεια
Φρένα
Γενικά θέματα
Σασμάν
Τροχοί
Ηλεκτρολογικά
Αξεσουάρ
Ανταλλακτικά
Σέρβις
Πιστοποιητικά
Άδειες
2 Ερωτήσεις
Κώστας | πάνω από 2 χρόνια πριν

Η δική μου άποψη είναι όχι γιατί είναι ένα αδύναμο χιλιάρι αμάξι 68hp και θωρείται μεγάλη φθορά για τόσα χιλιόμετρα, ειδικά μέσα στην πόλη. Δεν αναφέρετε τι συντήρηση του έχει κάνει ο ιδιοκτήτης, μπορεί πχ η φλάντζα καύσης να έχει ήδη αρχίσει να χαλάει (αυτό φαίνεται αν στα υγρά του ψυγείου υπάρχουν ίχνη λαδιού) , μπορεί να θέλει ιμάντα εκκεντροφόρου (δεν ξέρω αν είναι με καδένα) γενικά θα αρχίσει να ''ζητάει''... Η δική μου γνώμη είναι πως αν σας αρέσει αυτό το μοντέλο ακόμα και με 200.000 χιλ πάρτε το σε πετρέλαιο (1400cc 60hp) αλλά περισσότερη ροπή. Η πετρελαιοκινητήρες αντέχουν πολύ περισσότερο και είναι πιο γερή κατασκευή γενικά. Ακόμα και το ίδιο το καύσιμο είναι σαν λιπαντικό μέσα στον κινητήρα. Δεν είναι τυχαίο που τα πουλάνε ιδιοκτήτες και έμποροι ακριβότερα. Και ούτε τυχαίο είναι που όλα τα ταξί είναι πετρέλαιο. Ελπίζω να απάντησα επαρκώς στο ερώτημα σας.

2 Ερωτήσεις