Αυτή η ιστοσελίδα χρειάζεται JavaScript για να λειτουργήσει. Παρακαλούμε ενεργοποιήστε την.
Φίλτρα (1 επιλεγμένο)

Φίλτρα

Μάρκα

Μηχανή
Σκελετός
Ασφάλεια
Φρένα
Γενικά θέματα
Σασμάν
Τροχοί
Ηλεκτρολογικά
Αξεσουάρ
Ανταλλακτικά
Σέρβις
Πιστοποιητικά
Άδειες

Τι να προσέξεις

  • Δεν επιτρέπονται οι ερωτήσεις ζήτησης οι οποίες θα μπορούσαν να καταχωρηθούν ως αγγελία (πχ. που θα βρω μοτέρ για rav4).
  • Γράφεις αποκλειστικά ερωτήσεις/απαντήσεις για ό,τι σχετίζεται με τη κατηγορία που έχεις επιλέξει.
  • Φροντίζεις οι ερωτήσεις/απαντήσεις σου να είναι ιδιαίτερα συγκεκριμένες καθώς το car.gr διατηρεί το δικαίωμα να τις αφαιρέσει.
  • Δεν δημοσιεύεις ποτέ ευαίσθητα ή άλλα προσωπικά δεδομένα.
  • Αποφεύγεις ερωτήσεις/απαντήσεις οι οποίες είναι προσωπικές ή καταφέρονται εναντίον κάποιου άλλου μέλους της κοινότητας.
Δες αναλυτικά τους όρους χρήσης για τις ερωτήσεις Εδώ

ερωτήσεις και απαντήσεις

Μοτοσυκλέτες
Μηχανή
Σκελετός
Ασφάλεια
Φρένα
Γενικά θέματα
Σασμάν
Τροχοί
Ηλεκτρολογικά
Αξεσουάρ
Ανταλλακτικά
Σέρβις
Πιστοποιητικά
Άδειες
(32 Ερωτήσεις)
Zulutime | 3 ημέρες πριν

(+): Πολύ ποιοτικό, ανθεκτικό, απλό, χαμηλό κόστος συντήρησης, ανετη σέλα για δυο, μεγάλο ρεζερβουάρ, άνετες ανατήσεις, αρκετά χαμηλή σέλα, εντυπωσιακά καλή η χαμηλή εργοστασιακή ζελατινίτσα. Προσοχή αν βάλετε afte market μεγαλύτερη ζελατίνα, κατά 70% θα υποφέρετε από φοβερούς "χτύπους" υποπίεσης-πίεσης στα αυτιά σας μετά τα 80-90km/hr, που θα καθιστούν την νέα ζελατίνα άχρηστη και την οδήγηση ανυπόφορη. Μείνετε με την εργοστασιακή ζελατίνα! Από επιδόσεις τελική γύρω στα 160Km/h στο κοντέρ, αλλά μπορέιτε να ταξιδεύετε με 110-130, καλό είναι όχι παραπάνω. Κατανάλωση στην πόλη 5 - 6.5 lt/100km, κάπως αυξημένη δηλαδή. (-): Υψηλό κέντρο βάρους (βαριά αίσθηση στα πλαγιάσματα και στην πόλη), στενό φάσμα απόδοσης κινητήρα, όπου για να ξεκινήσεις χρησιμοποιείς αρκετά συμπλέκτη κι η απόδοση είναι "κούφια" πριν τις 4000σαλ και μετά τις 6000σαλ, οπότε σε κουράζει με συχνές αλλαγές ταυτήτων. Σχεδόν ακατάλληλη για off-road, βρίσκει από κάτω, είναι βαριά, ο κινητήρας δε τραβάει από χαμηλά, η μηχανή κολλάει εύκολα και ακινητοποιείται σε σαθρά εδάφη ή μεγαλα ανηφορικά γλιστερά κομμάτια. Αν αξίζει να την αγοράσεις; Φυσικά και αξίζει στην κατάλληλη τιμή...

Νίκος
1039 Εμφανίσεις | 14 ημέρες πριν

Καλησπέρα σε όλους,

Λοιπόν σκέφτομαι να κινηθώ σε Transalp του '04 η οποία δεν έχει πολλά km και προβληματίζομαι σχετικά με τα εξής:

  1. Σαν μηχανή πώς είναι αξίζει;

  2. Είναι όντως πραγματικά τα χιλ. στην μηχανή ή έχουν αλλάξει (δεν ξέρω κατά πόσο αυτό γίνεται) διότι η μοτοσυκλέτα όντας του 2004 και πρακτικά θα έπρεπε να έχει παραπάνω χιλ.

  3. Ανάποδα τώρα αν είναι πραγματικά τα χιλ. (που νομίζω είναι το πιο συμφέρον) είναι καλό που "κάθεται" τόσο καιρό αν έχει αγοραστεί 15 χρόνια πριν; τί θα μπορούσε να έχει σαν αποτέλεσμα το γεγονός ότι ένα μηχάνημα κάθεται τόσο καιρό;

  4. Πόσο θα έπρεπε να πάω ταβάνι στα λεφτά;

  5. Ενδείκνυται το να την χρησιμοποιήσω εντός πόλης ή θα την σκοτώσω άδικα;

  6. Πώς θα ξέρω ότι αυτό που θα πάρω θα βγει καλό αν και με λίγα χιλ. ; <- Δεν έχω δικό μου μηχανικό ώστε να το τσεκάρει.

Όποιος γνωρίζει και δεν βαριέται να διαβάσει και να απαντήσει θα με βοηθούσε απίστευτα.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας εκ των προτέρων.

5 απαντήσεις
argiris a. | 13 ημέρες πριν

Πήρα πριν ένα μήνα τη μηχανή των ονείρων μου xdiavel 1260 του ‘16 πρώην κατοχος 750ss monster 600,monster 620, multi strands 620 μπορώ να σου πω καμμία σχέση με όλα αυτά τα μηχανάκια φοβερή μηχανή ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ οδήγηση κ εντός πόλης το τιμόνι κόψει παρά πολύ για τέτοια μηχανή άνετη θέση οδήγησης ανεκτότατη κ για συνεπιβάτη σίγουρα το δισελο με τη πλατουλα του θα την ΚΑΤ ευχαριστηθείς κανε ένα τεστ ντραιβ πριν την πάρεις λίγο η ανάρτηση δε δρόμο με λακούβες κοπανάει στη μέση σου αλλα όχι κάτι πολύ ιδιαίτερο εάν έχεις και τις τερμινιονι καλύτερα να τους βάλεις σιγαστήρα η να πας με τις εργοστασιακές διότι τερμισκ κράνος δε κολλάει ακούγεται ένα Νταπ Ντούπ μέσα στο κράνος που δε παλεύεται κ λίγο μετά θα χεις πονοκέφαλο εγω δυστυχώς έχω τις τέρμις π όμως κάνουν έναν εκπληκτικό ήχο αλλα θέλουν σιγαστήρα κ έχουν κ 3.500€ εάν πάρεις τη μηχανή με εργοστασιακές κάπου κει θα πρέπει να πληρώσεις για να βάλεις τις τερμις

(32 Ερωτήσεις)