Το νέο ιδανικό τρακτέρ είναι αυτό που συνδυάζει την απόδοση με την τεχνολογία και τις υψηλές απαιτήσεις. Το νέο HURLIMANN XL είναι σχεδιασμένο ιδικά για μεγάλες καλλιέργειες όπως για το σιτηρά, τα καλαμπόκια, τις ενεργειακές καλλιέργειες και όλες τις βαριές εργασίες ενός αγρότη ή κτηνοτρόφου. Ένα τρακτέρ που ανταπεξέρχεται σε όλες τις συνθήκες και προσαρμόζεται στις ανάγκες οποιαδήποτε εφαρμογής, προσφέροντας στον αγρότη υψηλή παραγωγικότητα με εξαιρετικά χαμηλό κόστος λειτουργίας. Εξαιρετική οικονομική επιλογή με χαμηλό κόστος κατανάλωσης καυσίμου και χαμηλά επίπεδα ρύπων. Έχει σχετικά κοντό μεταξόνιο ώστε να μπορεί να έχει εξαιρετική ευελιξία και δυνατή μηχανή για να ανταπεξέρχεται σε κάθε τύπο εδάφους.
Ο κινητήρας αυτής της νέας σειράς προϊόντων είναι ο συμβατός 4-κυλίνδρος FARMotion Stage IV (Tier 4F). Αυτός ο 4-κύλινδρος turbo intercooler ελέγχεται ηλεκτρονικά, σύμφωνα με την ιδέα του σωστού μεγέθους, έχει εκτόπισμα 3.849 cc που εγγυάται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με εξαιρετική απόδοση ισχύος και ροπής. Το σύστημα έγχυσης ψεκασμού Common Rail, το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων EGR, το σύστημα EAT (Εξάτμιση Μετά την Βελτίωση) και ο νέος viscostatic ανεμιστήρας εξασφαλίζουν μια αποτελεσματική μεταβατική συμπεριφορά. Το σύστημα μετ’ επεξεργασίας έχει αναπτυχθεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικό με τη χρήση μόνο SCR (Εκλεκτική Καταλυτική Μείωση). Το νέο HURLIMANN XL είναι διαθέσιμο στα μοντέλα XL 120, XL 130, XL 140, με 4 κυλίνδρους. Διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα απευθείας ψεκασμού με πολύ υψηλές πιέσεις (μέχρι 2000 bar), το οποίο διατίθεται και σε όλη την σειρά XL, για την ολοκληρωτική απόκριση του όταν απαιτείτε μεγάλη στιγμιαία απόδοση και αύξηση ροπής που φτάνει το 32%.
Οι 3 βαθμίδες δυναμικής μετατόπισης με ταχύτητα και αυτόματη μετατόπιση φορτίου (APS) του νέου XL Stage IV (Tier 4F) προσφέρονται με 2 διαφορετικές επιλογές (σε συνδυασμό με Powershuttle). Τα προαιρετικά εργαλεία underdrive και supercreeper, επιτρέποντας τον διπλασιασμό του αριθμού των ταχυτήτων εμπρός και πίσω. Πρόκειται για ένα πλήρως λειτουργικό υδραυλικό κιβώτιο ταχυτήτων, επιτρέποντας στον οδηγό να αλλάζει κατεύθυνση ενώ βρίσκεται σε κίνηση και υπό φορτίο χωρίς να διακόπτεται η μετάδοση ροπής. Το σύστημα περιλαμβάνει δύο (μία ανά κατεύθυνση) ηλεκτρονικά ελεγχόμενες συμπλέκτες υγρών πλακών "Long Life". Ο χειρισμός του πρακτικού μοχλού κάτω από το τιμόνι αντιστρέφει ομαλά την κατεύθυνση, θέτοντας τον τρακτέρ σε αναμονή και επανεκκίνηση στην αντίθετη κατεύθυνση προοδευτικά και ρευστά. Κατά τη διάρκεια των αναστροφών κατεύθυνσης, ενώ ο ένας συμπλέκτης απεμπλέκεται, ο άλλος αρχίζει να εμπλέκεται σταδιακά και αναλογικά, εξασφαλίζοντας ακριβείς ελιγμούς χωρίς κλωτσιές και χωρίς απώλεια ροπής (ακόμη και σε κλίσεις). Υδραυλικός ηλεκτροκινητήρας με ρυθμιζόμενη απόκριση "Sense Clutch" Ο μοχλός χειρισμού του υδραυλικού κινητήρα διαθέτει έναν πρακτικό επιλογέα για τη ρύθμιση της απόκρισης αντιστροφής κατεύθυνσης. Ο επιλογέας "έξυπνου τροχού" επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει από 5 διαφορετικές ρυθμίσεις για χειρισμούς αντιστροφής κατεύθυνσης. Στην εφαρμογή μπροστινού φορτωτή, για παράδειγμα, ο καθορισμός μιας απόκρισης "ΜΑΚΡΙΑ" εξαλείφει τον κίνδυνο ξαφνικών κραδασμών κατά την αναστροφή κατεύθυνσης, για ασφαλέστερη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες. Διατίθεται με το κατάλληλο κιβώτιο ταχυτήτων και ένα ελαφρύ πεντάλ συμπλέκτη για ακριβείς και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων. Λειτουργεί υδραυλικά με ένα σύστημα συμπλέκτη ξηρών πλακών και ένα κιβώτιο 5 ταχυτήτων συγχρονιζέ, με 30 εμπρός και 30 πίσω ταχύτητες, ή με την επιλογή της super έρπουσας συνολικά 60 εμπρος και 60 πίσω. Η επιλογή super - έρπουσα ανεβάζει τον αριθμό της ευελιξίας καταφέρνοντας την κατάλληλη επιλογή ταχύτητα, όπου ταυτόχρονα καθιστά δυνατή την τελική ταχύτητα των 40 km / h (με μέγιστη ταχύτητα λόγο του συστήματος Eco 50 km / h). Δαιαθέτει το σύστημα "Stop & Go" που ενισχύει τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του υδραυλικού κινητήρα, για μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας και της απόδοσης ακόμη και όταν εργάζεστε σε στενούς χώρους. Πατώντας το πλήκτρο "Comfort Clutch", τοποθετημένο μπροστά από το μοχλό αλλαγής ταχυτήτων, μπορείτε να αλλάξετε ταχύτητα χωρίς να χρησιμοποιήσετε το πεντάλ του