To αυτοκινητο ηταν δευτερο και χρησιμοποιημενο μονο σε ταξιδια.
Ειναι μηχανικως τελειο με ολα τα σερβις πριν την ωρα τους και ατρακαριστο,
εξωτερικα εχει καποια μαζεματα λογω χρονολογιας και ετων,φυσιολογικα πλαισια παντα,γρατζουνιες και οχι χτυπηματα οπως φαινεται και στις επισυναπτομμενες φωτογραφιες.
Δεν υπαρχει ιχνος σκουριας και διαρροης στο μηχανοστασιο οπως και στο υπολοιπο σασι
Το αυτοκινητο μπορει να ελεγχθει οπουδηποτε θελησετε εσεις.
Προσφατως εχουνε αλλαχτει ενδεικτικα:
-Εκτος κανονικου σερβις λαδια φιλτρα μπουζι
-Ημιμπαρα μπροστινα
-Φρενα μπρος πισω,Μπροστα δισκοι και τακακια και πισω κομπλε σιαγονες και κυλινδρακια και ρυθμιση τους
-Βαλβολινες
-Αντιψυκτικο
-Υγρα φρενων-Συμπλεκτη Οργανικα
-Εχει γινει αλλαγη Φλατζας κεφαλης(Προοληπτικα) Και ρυθμιση βαλβιδων εκ νεου
-Ιμαντας Gates και σετ με τρομπα νερου Febi Bilstein
-Καινουριο ψυγειο νερου Valeo
-Συντηρηση στο κυκλωμα και γραμμες A/C οπως και καθαρισμος του
Το αυτοκινητο δεν τσιμπαει λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη ουτε σταγονα
Ειναι το ποιο οικονομικο μοτερ της Citroen 1400 κυβικα 75 αλογα 8 βαλβιδο
Φερει επισης ραδιοσιντι Kenwood και οβαλ ηχεια panasonic στην εταζερα για ομορφο ηχο