1 ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ (ΠΛΕΟΝ ΣΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΤΟΚ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ)
Η LML STAR 200 RACING ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΩΣ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ? ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ÖHLINS ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΕΑ ΣΤΟΛΗ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ. ΕΞΤΡΑ
1)TA ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΥ ΚΥΡΟΥΣ, ΠΛΗΡΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ÖHLINS. ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ.
2)ΕΠΙΣΗΣ "ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΕΣ " ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΙΣΚΟΣ ΦΡΕΝΩΝ.
3)ΧΡΥΣΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ,ΠΟΛΛΕΣ ΧΡΥΣΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ(ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ) , ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ,ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ RIZOMA (ΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΤΗΣ RIZOMA ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.).
4) ΝΕΑ RACING ΣΕΛΑΜΙΑ ΣΕΛΑ ΜΕ ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΕΣ ΡΑΦΕΣ. ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΧΑΡΗ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΑ ΕΝΙΑΙΕΣ ΣΕΛΕΣ ΒΙΚΕ GP.
5)SPORT ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ
Ρετρό στυλ και προηγμένη τεχνολογία, σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, τα έντονα χρώματα, τις σέλες και το νέο επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, κάνουν αυτό το σκούτερ ένα πραγματικό διαχρονικό κλασικό,που ηρθε να καλυψει το κενο που ειχε δημιουργηθει στην Ιταλικη αγορα,απο την LML ITALY,
η οποια ανελαβε την συνεχιση του πετυχημενου αυτου τυπου σκουτερ ,περνοντας και απο euro 3 , και λανσαροντας νεους χρωματισμους και συνδιασμους αξεσουαρ.
Η ινδική LML (Lohia Machinery Limited) μεταξύ 1984 και 1999, συνεργάστηκε με γνωστη Ιταλικη εταιρεια φτιάχνοντας το εν λογο σκουτερ για την τοπική αγορά και ένα από τα δημοφιλέστερα σκούτερ στον κόσμο, με πολλά εκατομμύρια πωλήσεις από τη μέρα που εμφανίστηκε, αναγνωρίσιμη μέχρι τα πέρατα της γης, από τη Σιβηρία μέχρι τη γη του Πυρός, στη μορφή της LML Star 200 προσαρμόζεται στα σημερινά δεδομένα.
Οι αλλαγές στην εμφάνιση του μοντέλο Star 200 , είναι φανερές στα φλας, που είναι μεγαλύτερα, στα περισσότερα χρωμιωμένα τμήματα, στη σέλα που έχει νέο κάλυμμα και δίνει πιο κλασική εμφάνιση. Ο προβολέας είναι καινούργιος, με διαφανές τζάμι και ισχυρότερος, όπως και το πίσω στοπ, καινούργιο είναι το όργανο/κοντέρ με ενδεικτική λυχνία για τη νεκρά και μια ακόμα που ανάβει όταν πατιέται το πίσω φρένο (ε, ορίστε;).
Ο κινητήρας της LML Star 200 είναι 2βάλβιδος, αερόψυκτος με τη γνωστή φτερωτή στο δεξί του μέρος, που στέλνει αέρα στον κύλινδρο. Ένας εκκεντροφόρος, υγρό κάρτερ, κίνηση βαλβίδων με κοκοράκια, κι ένα δευτερεύον σύστημα τροφοδοσίας με αέρα στο φίλτρο για να περάσει το Euro 3, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της Star 200. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο, παραδοσιακό σκουτερ, που ενεργοποιείται από το αριστερό άκρο του τιμονιού. Η εκκίνηση γίνεται με δύο τρόπους, με μίζα ή με μανιβέλα. Η ιπποδύναμη είναι 11.5 ίπποι στις 6.500 και η ροπή φτάνει τα 1.5 kgm, στις 4.250 σ.α.λ.
Η κατανάλωση που ανακοινώνεται από την LML είναι 2,0 λίτρα για 100 χιλιόμετρα. Ο συμπλέκτης είναι βελτιωμένος, για πιο προοδευτική σύμπλεξη/αποσύμπλεξη. Το συνολικό βάρος είναι ελαφρά αυξημένο, λόγω μεγαλύτερου κινητήρα και βελτιωμένου πλαισίου, με τη ζυγαριά να σταματάει στα 125 πραγματικά κιλά.
Το πλαίσιο, το σασί στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι μονό από πρεσαριστή μονοκόμματη λαμαρίνα, αλλά ενισχύεται στο πίσω του μέρος με μια σωληνωτή κατασκευή, η οποία, σύμφωνα με την LML βελτιώνει την ακαμψία της κατασκευής κατά 700%. Επίσης επιτρέπει την πιο ζυγισμένη, κεντρική τοποθέτηση του κινητήρα, που εξέχει λιγότερο πλέον από τη δεξιά πλευρά