Αυτή η ιστοσελίδα χρειάζεται JavaScript για να λειτουργήσει. Παρακαλούμε ενεργοποιήστε την.
  • Αναζήτηση
  • Μοτοσυκλέτες
  • Piaggio
  • Piaggio '10 MP3 300LT HYBRID

Piaggio '10 MP3 300LT HYBRID

5.500 €

Χρονολογία
07/2010
Χιλιόμετρα
20.100 χλμ
Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβικά / Ίπποι
300 cc / 30 bhp
Κατηγορία
Τρίτροχη

Στοιχεία αγγελίας

Μάρκα - μοντέλο Piaggio MP3 300LT HYBRID '10
Νούμερο αγγελίας 5589292
Τιμή
5.500 €
Κατάσταση Μεταχειρισμένο
Κατηγορία
Χρονολογία 7/2010
Χιλιόμετρα 20.100 χλμ
Καύσιμο Βενζίνη
Κυβικά 300 cc
Ίπποι 30 bhp
Χρώμα Ασπρο (Μεταλλικό)
Τελευταία αλλαγή 22 ημέρες πριν
Εμφανίσεις αγγελίας 7774
Σύνδεσμος www.car.gr/5589292
Τηλέφωνο 6948899575
Xώρος Διαφήμισης

Ιδιαιτερότητες

  • Top box-μπαγκαζιέρα
  • Ανταλλαγή με αυτοκίνητο
  • Αυτόματο
  • Βιβλίο service
  • Εξάτμιση ειδική
  • Ζελατίνα
  • Ηλεκτρική μίζα
  • Θερμαινόμενες χούφτες
  • Οπισθεν
  • Συναγερμός
  • Τετράχρονο

Περιγραφή

οδηγείτε με δίπλωμα αυτοκινήτου Το μηχανάκι είναι σε τέλεια κατάσταση με όλα τα service στην ώρα τους με πολλά έξτρα πληροφορίες μέσω τηλεφώνου όχι απόκρυψης. Ανταλλαγές κάνω..... Piaggio MP3 300LT HYBRID , Οπισθεν ,Εξάτμιση akrapovic ,Συναγερμός META system ,Μπαγκαζιέρα ,Χούφτες ,ποδοφρενο , φωτα xenon , φλας στα φτερα , πατάκια αλουμινίου μπρος πισω , μπροστινά λάστιχα ολοκαινουργια απατητα , γρασαδορακια στο μπροστινο συστημα , δισκοι τακακια αλαχτηκαν στα 13810 . -ΔΕΚΤΟΣ ΚΑΘΕ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ -ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ -ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΜΕ ΓΡΑΠΤΗ ΕΦ'ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ .......................Ανταλλαγή με αυτοκίνητο smart diesel ............................ Το MP3 αποτελεί σίγουρα την πιο ριζοσπαστική πρόταση της ιταλικής εταιρείας. Πριν μερικά χρόνια ήταν το πρώτο τρίροδο παραγωγής, ενώ πλέον διατίθεται και ως υβριδικό! Το MP3 αποκτά πλέον και ένα πιο «πράσινο» πρόσωπο, καθώς διαθέτει κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας! Οι Ιταλοί δεν θα μπορούσαν παρά να διαλέξουν το MP3 για τη νέα τους αυτή τεχνολογία και το τρίροδο scooter αποτέλεσε, πριν ένα χρόνο περίπου, το πρώτο υβριδικό όχημα της εταιρείας. Το πρώτο μοντέλο που εκμεταλλεύτηκε την υβριδική τεχνολογία ήταν το MP3 των 125 κ.εκ. και οι Ιταλοί επέκτειναν την γκάμα των υβριδικών τους οχημάτων με το MP3 300 LT Hybrid. Παράλληλα με το θερμικό κινητήρα των 278 κ.εκ., το MP3 300 LT Hybrid αξιοποιεί έναν ηλεκτρικό. Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσθέτει νέες ιδιότητες στο ιταλικό τρίροδο, όπως είναι η ηλεκτρική κίνηση και η οικονομία στην κατανάλωση, η όπισθεν, αλλά και η συνεργασία ανάμεσα στους δύο κινητήρες για αύξηση των επιδόσεων του MP3. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, λοιπόν, αποτελεί το έναυσμα για μια νέα εποχή για τα δημοφιλή MP3, μια εποχή, όμως, που θα έρθει οπωσδήποτε γρηγορότερα στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αναφέρομαι στο νομοθετικό πλαίσιο που ευνοεί την αγορά ενός τέτοιου οχήματος και που στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο. Για παράδειγμα, σε κάποιες από τις χώρες του εξωτερικού, ο κάτοχος ενός υβριδικού (ή ηλεκτρικού) οχήματος μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε πεζόδρομους, να φορτίσει το όχημά του σε εξωτερικές πρίζες και να επωφεληθεί διαφόρων άλλων προνομίων που δεν υπάρχουν ακόμη στη χώρα μας. Ωστόσο, το νέο MP3 μπορεί να προσφέρει και στον Έλληνα αναβάτη κάποια προνόμια, με τη μειωμένη κατανάλωση να αποτελεί το σημαντικότερο αυτών. Αισθητική:Διακριτικές αλλαγές Οι αισθητικές διαφορές ανάμεσα σε ένα απλό MP3 300 LT και σε ένα υβριδικό είναι ελάχιστες. Αρχικά, ξεχωρίζουν λόγω του χρώματος, καθώς το Hybrid διατίθεται αποκλειστικά σε λευκό, με μπλε πλαστικά να κοσμούν το εσωτερικό της ποδιάς και τον πίνακα ελέγχου. Ο τελευταίος είναι αυτός που έχει δεχθεί και τις περισσότερες αλλαγές. Πρώτον, προστέθηκε ο δείκτης της μπαταρίας, ο οποίος πληροφορεί για το πόσο φορτισμένη είναι, ενώ στον ψηφιακό πίνακα φαίνεται το mode λειτουργίας του scooter. Νέα στοιχεία βρίσκονται και πάνω στο τιμόνι. Συγκεκριμένα, εκτός από την ένδειξη φόρτισης, υπάρχουν και δύο νέα κουμπιά: ένα για την επιλογή του mode και ένα για τη διακριτική κόρνα που χρειάζεται στην αθόρυβη ηλεκτρική κίνηση. Επιπλέον, η σέλα είναι δίχρωμη, ενώ το logo του MP3 συνοδεύει κι ένα πράσινο σηματάκι που φανερώνει τον οικολογικό χαρακτήρα του. Κινητήρες :Δύο σε ένα Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το MP3 Hybrid διαθέτει δύο κινητήρες: ένα θερμικό και έναν ηλεκτρικό. Ο θερμικός είναι ο γνωστός Quasar των 278 κ.εκ., μονοκύλινδρος, με ισχύ 25 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 2,8 kgm στις 3.500 σ.α.λ. Όπως μάλλον διαπίστωσαν ήδη οι πιο προσεκτικοί, οι επιδόσεις που αναγράφονται παραπάνω είναι ελαφρά αυξημένες(συν 30% σύμφωνα με την Piaggio) σε σύγκριση με αυτές ενός απλού MP3. Αυτό συμβαίνει χάρη στην εμπλοκή του ηλεκτροκινητήρα στις επιδόσεις του θερμικού. Περισσότερα, όμως, παρακάτω. Ο ηλεκτρικός κινητήρας, από την άλλη, έχει ισχύ 2,6 kW και ροπή 1,5 kgm. Τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία βρίσκεται κάτω από τη σέλα και ψύχεται με αέρα. Οι δύο κινητήρες μπορούν να λειτουργούν είτε μόνοι είτε συνεργαζόμενοι. Εκεί οφείλονται και οι ελαφρώς αυξημένες επιδόσεις του θερμικού. Αναλυτικότερα, όταν το MP3 λειτουργεί στο mode Hybrid Power, ο θερμικός κινητήρας κινεί το scooter, ενώ ο ηλεκτρικός υποβοηθά, αυξάνοντας τις επιδόσεις του. Τέσσερα modes οδήγησης! Η ύπαρξη δύο κινητήρων προσφέρει τέσσερις επιλογές στον αναβάτη του MP3, όσον αφορά στη λειτουργία του: 1. Hybrid Power: λειτουργεί ο θερμικός κινητήρας, με τον ηλεκτρικό να συμβάλλει, προσφέροντάς του αυξημένες επιδόσεις. Το Ride By Wire στέλνει σήμα στην κεντρική μονάδα και αυτή αποφασίζει σε τι ποσοστό θα συμβάλλει ο κάθε κινητήρας. Επιπλέον, ο ηλεκτρικός κινητήρας φορτίζεται σε κάθε φρενάρισμα. 2. Hybrid Charge: λειτουργεί αποκλειστικά ο θερμικός κινητήρας. Παράλληλα, χρησιμοποιείται λίγη από την ενέργεια που παράγει, ώστε να φορτιστεί ο ηλεκτρικός. 3. Electric: αναλαμβάνει αποκλειστικά ο ηλεκτρικός κινητήρας. 4. Electric Reverse: το όχημα κινείται ηλεκτρικά με την όπισθεν.

Σημειώσεις

Ερωτήσεις και απαντήσεις

Ιδιώτης

Όνομα mpamphs
Διεύθυνση ΚΑΜΑΤΕΡΟ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ 13451
Τηλέφωνο 1 6948899575
Τηλέφωνο 2 6946590234

Επικοινωνία

Xώρος Διαφήμισης