Νούμερο αγγελίας: 14165635, Τηλέφωνο: 6976443663

Τιμή: € 10.300
Κατηγορία: Μοτοσυκλέτα - Εnduro
Χρονολογία  question 1 / 1981
Χιλιόμετρα: 2.917 χλμ
Καύσιμο: Βενζίνη
Κυβικά: 797 cc
Ίπποι: 50 bhp
Χρώμα: Ασπρο
Κτεο εως: 02 / 2020
Προηγούμενοι κάτοχοι: 2
Τελευταία αλλαγή: 36 μέρες
Εμφανίσεις αγγελίας: 823
Σύνδεσμος:
Τηλέφωνο: 6976443663

Ιδιαιτερότητες

  • Kick-Starter
  • Αντίκα-Κλασικό
  • Ζάντες ακτινωτές
  • Ηλεκτρική μίζα
  • Κάγκελα Προστασίας
  • Ποδιά κινητήρα
  • Στάντ πλαινο
  • Σχάρα
  • Τετράχρονο

Περιγραφή

In Greek and below in English

Αριθμός πλαισίου: 6250669 (σφραγισμένο στο πλαίσιο και βρέθηκε στην πλάκα VIN του ποδιού)
Αριθμός κινητήρα: 6250669 (σφραγισμένο στο μπλοκ κινητήρα πάνω από τη στάθμη λαδιού)
Κωδικός ημερομηνίας κινητήρα: 80 44 9758 (σφραγισμένος στην εμπρός αριστερή πλευρά του μπλοκ κινητήρα)
Ημερομηνία κατασκευής: Οκτώβριος 1980 (πολύ πρώιμη παραγωγή)
Χιλιόμετρα: Το Ταχύμετρο είναι σε χιλιόμετρα και προς το παρόν διαβάζει χιλιόμετρα. Αυτή είναι η σωστή απόσταση αποσκευών μετά την αποκατάσταση. Το ταχύμετρο ανακατασκευάστηκε πλήρως και επαναρυθμίστηκε σε 0 χλμ κατά τη στιγμή της αποκατάστασης. Πριν από την αποκατάσταση, το ποδήλατο είχε περίπου 72.000 χιλιόμετρα στο χιλιομετρητή.

Το ποδήλατο εισήχθη για πρώτη φορά στο Ηνωμένο Βασίλειο από τις Κάτω Χώρες τον Φεβρουάριο του 2016. Είναι πλέον εγγεγραμμένος στο όνομα του Έλληνα.

Η αποκατάσταση ολοκληρώθηκε από ολλανδό ιδιοκτήτη που έχει πραγματοποιήσει αρκετές αποκαταστάσεις G / S στο παρελθόν. Όταν αγόρασα το ποδήλατο, από την ολοκλήρωση της αποκατάστασης είχε μόνο 8 χιλιόμετρα.

Αυτό το ποδήλατο βρίσκεται σε άριστη μηχανική κατάσταση και καλλυντική κατάσταση. Διαθέτει το αρχικό κιτ εργαλείων και μια αντλία αντικατάστασης.

Διατίθεται ένα πρωτότυπο ρολόι BMW και βολτόμετρο εργασίας.

Τρέχει τέλεια και όλα λειτουργούν όπως πρέπει. Αυτή είναι μια μοτοσικλέτα που μπορεί να αγοραστεί και αμέσως να απολαύσει και να απολαύσει - δεν χρειάζεται να κυνηγάει ή να ρυθμίζει τίποτα.

Το μόνο πράγμα που δεν είναι σωστό για τη μοτοσικλέτα είναι ο σιγαστήρας καυσαερίων. Ο σιγαστήρας που κυκλοφορεί σήμερα στο ποδήλατο είναι από ένα R100GS, και παρόλο που είναι πολύ παρόμοιος με τον αρχικό σιγαστήρα που ήρθε στο G / S, είναι ελαφρώς διαφορετικό σε εμφάνιση.

Είχα την πρόθεση να κρατήσω αυτό το ποδήλατο για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, όταν το αγόρασα. Είμαι μόνο πωλώντας επειδή πρέπει να βάλω τα χρήματα για ένα αυτοκίνητο BMW.

Αποκατάσταση

Η αποκατάσταση περιελάμβανε:

· Οι γνήσιοι τροχοί 'Akront' έχουν ανακαινιστεί και στιλβωθεί
· Νέες ανοξείδωτες ακτίνες
· Νέα ελαστικά
· Νέα ρουλεμάν τροχών
· Σφαιρίδια μπροστινού διανομέα
· Νέες σφραγίδες πιρουνιών
· Σφαιρίδια για τα πόδια του ποδιού
· Νέος δίσκος μπροστινού φρένου
· Δακτύλιος μπροστινού φρένου που ανακατασκευάστηκε με νέες σφραγίδες / έμβολο και βάφτηκε
· Νέα μαξιλάρια μπροστινών φρένων
· Νέα γραμμή φρένων
· Νέοι πτηνοτρόφοι
· Νέα ρουλεμάν τιμονιού
· Ταχύμετρο ανακατασκευασμένο
· Νέο καλώδιο ταχύμετρου
· Νέοι καθρέφτες
· Νέοι μίσχοι δείκτη στροφής
· Χειρολαβή βαμμένο
· Νέοι μοχλοί φρένων και συμπλέκτη
· Οι διακόπτες και τα χειριστήρια χειρισμού καθαρίζονται και συντηρούνται
· Νέες λαβές
· Εμπρόσθιο φινίρισμα βαμμένο εργοστάσιο Alpine White
· Κύριο σκελετό σε σκόνη
· Υποπλαίσιο σε σκόνη
· Νέοι μανταλάκια επιβατών
· Βάση κεντρικής βάσης σε σκόνη
· Πίσω επίστρωση σε σκόνη
· Η δεξαμενή βενζίνης είναι σε αρχική βαφή με αρκετά πολύ μικρές μάρκες κοντά στο μπροστινό μέρος (πολύ δύσκολο να παρατηρήσετε αν δεν κοιτάζετε πολύ στενά)
· Νέα εμβλήματα και χαλκομανίες στη δεξαμενή
· Καπάκι καυσίμου σε σκόνη
· Νέα έδρα
· Νέα μπαταρία
· Θήκη μπαταριών σε σκόνη
· Κεφαλές που ανοικοδομούνται με αμόλυβδη έδρα βαλβίδων και νέες βαλβίδες
· Νέοι δακτύλιοι στα έμβολα
· Οι κύλινδροι και τα έμβολα καθαρίζονται και απογυμνώνονται
· Σφαιρίδια κινητήρα, κυλίνδρων, κεφαλών και καλύμματος χρονισμού
· Κάλυμμα εκκίνησης ζωγραφισμένο
· Οι υδατάνθρακες καθαρίζονται και ανοικοδομούνται με νέα διαφράγματα και σφραγίδες
· Νέο φίλτρο αέρα
· Νέα κύρια πίσω σφραγίδα στον κινητήρα
· Σφαιρίδια μεταφοράς
· Νέες σφραγίδες εισόδου και εξόδου μετάδοσης
· Νέα μπότα άξονα μετάδοσης κίνησης
· Βραχίονας ταλάντευσης σε σκόνη
· Νέα ρουλεμάν περιστρεφόμενου βραχίονα
· Ο τελικός οδηγός συντηρείται με νέα ρουλεμάν και σφραγίδες
· Το σφαιρίδιο τελικής κίνησης έχει υποστεί βλάβη
· Χάντρα πίσω πλήμνης
· Νέα παπούτσια πίσω φρένων
· Οι πλευρικοί πίνακες ζωγράφισαν το εργοστάσιο Alpine White με νέα αυτοκόλλητα
· Όλες οι καλωδιώσεις καθαρίζονται και μονώνονται, όπου απαιτείται
· Νέοι διακόπτες: πίεση λαδιού, ουδέτερο, εμπρός φρένο, πίσω φρένο
· Προστατευτικά κινητήρα με σκόνη
· Όλοι οι σύνδεσμοι, τα περικόχλια, τα μπουλόνια, οι ροδέλες και οι σφιγκτήρες είτε νέοι είτε καθαρισμένοι
· Νέες κεφαλές εξάτμισης
· Ο συλλέκτης εξάτμισης και ο σιγαστήρας ζωγραφισμένα
· Νέος οπίσθιος σοκ Wilbers

Ιστορικό υπηρεσιών από την αποκατάσταση

Στα 0 χλμ. (Όταν ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση) - όλα τα υγρά ήταν φρέσκα: πετρέλαιο πετρελαίου, υγρό φρένων, λάδι κινητήρα και φίλτρο, λάδι κιβωτίου ταχυτήτων και λάδι τελικού κινητήρα.

Στα 500km (Ιούνιος 2016) - αντικαταστάθηκε το λάδι κινητήρα και το φίλτρο λαδιού, το λάδι κιβωτίου ταχυτήτων και το πετρέλαιο τελικής κίνησης Ελέγξαμε επίσης τις αποστάσεις των βαλβίδων και ήταν όλες εντός προδιαγραφών.

Στα 1200χλμ (Σεπτέμβριος 2016) - αντικαταστάθηκε το λάδι κινητήρα.

Στα 1800 χιλιόμετρα (Απρίλιος 2017) - αντικαταστάθηκε το λάδι κινητήρα. Τοποθετημένα νέα ελαστικά Metzeler Sahara 3. Ισορροπημένοι υδατάνθρακες. Αλλαγή μπουζί.

Στα 2100 χιλιόμετρα (Μάρτιος 2018) όλα τα παραπάνω υγρά άλλαξαν και πάλι ...... χρησιμοποιώντας το υγρό ορυκτό πετρέλαιο UK & Miller's Piston-eze 20 / 50W και τα υγρά «Motul».

Τοποθετημένη ανοξείδωτη επέκταση στην πλάγια βάση ώστε να διευκολύνει τη μείωση.

Frame number: 6250669 (stamped into the frame and found on the VIN plate on the headstock)
Engine number: 6250669 (stamped into the engine block above the oil dipstick)
Engine date code: 80 44 9758 (stamped into the front lower left side of the engine block)
Date of manufacture: October 1980 (very early production)
Mileage: Speedometer is in kilometres and currently reads km.  This is the correct post restoration mileage.  The speedometer was completely rebuilt and reset to 0km at the time of the restoration.  Prior to the restoration the bike had approximately 72,000km on the odometer.
 
The bike was first imported into the UK from the Netherlands in February 2016.  It is now Greek registered in my name.
 
The restoration was completed by a Dutch owner who has performed several G/S restorations in the past.  When I purchased the bike it had only 8km on it since the completion of the restoration.

This bike is in excellent mechanical condition and cosmetic condition.  It has its original tool kit and a replacement tyre pump.

An original working BMW clock and voltmeter is fitted.

It runs perfectly and everything works as it should.  This is a bike that can be purchased and then immediately ridden and enjoyed – no need to fiddle with or adjust anything.
 
The only thing that is not period correct on the bike is the exhaust silencer.  The silencer currently on the bike is from an R100GS, and although very similar to the original silencer that came on the G/S it is slightly different in appearance.

I had intended to keep this bike for a very long time when I purchased it.  I am only selling because I need to put the money towards a BMW car.
 
The restoration....

The restoration included:

·         Original ‘Akront’ wheels refinished and polished
·         New stainless spokes
·         New tyres
·         New wheel bearings 
·         Front hub bead blasted
·         New fork seals
·         Fork legs bead blasted
·         New front brake disc
·         Front brake caliper rebuilt with new seals/piston and painted
·         New front brake pads
·         New brake line
·         New fork gators
·         New steering head bearings
·         Speedometer rebuilt 
·         New speedometer cable
·         New mirrors
·         New turn indicator stalks
·         Handlebar painted
·         New brake and clutch levers
·         Handlebar switches and controls cleaned and serviced
·         New grips
·         Front fender repainted factory Alpine White
·         Main frame powder coated
·         Sub frame powder coated
·         New passenger foot pegs
·         Centre stand powder coated
·         Rear rack powder coated
·         Petrol tank is in original paint with several very minor chips near the front (very hard to notice unless you are looking very closely)
·         New emblems and decals on the tank etc
·         Fuel cap powder coated
·         New seat
·         New battery
·         Battery box powder coated
·         Heads rebuilt with unleaded valve seats and new valves
·         New rings on the pistons
·         Cylinders and pistons cleaned and de-carboned
·         Engine, cylinders, heads, and timing cover bead blasted
·         Starter cover painted
·         Carbs cleaned and rebuilt with new diaphragms and seals
·         New air filter
·         New rear main seal on the engine
·         Transmission bead blasted
·         New transmission input and output seals
·         New drive shaft boot
·         Swing arm powder coated
·         New swing arm bearings
·         Final drive serviced with new bearings and seals
·         Final drive bead blasted
·         Rear hub bead blasted 
·         New rear brake shoes
·         Side panels painted factory Alpine White with new decals
·         All wiring cleaned and re-insulated where required
·         New switches: oil pressure, neutral, front brake, rear brake
·         Engine guards powder coated
·         All fasteners, nuts, bolts, washers and clamps either new or cleaned
·         New exhaust headers
·         Exhaust collector and silencer painted
·         New Wilbers rear shock

 
Service history since restoration
 
At 0km (when restoration was completed) – all fluids were fresh: fork oil, brake fluid, engine oil and filter, transmission oil, and final drive oil.
 
At 500km (June 2016) – replaced engine oil and oil filter, transmission oil and final drive oil.  I also checked the valve clearances and they were all within spec.
 
At 1200km (September 2016) – replaced engine oil.

At 1800km ( April 2017) - replaced engine oil. Fitted new Metzeler Sahara 3 tyres. Balanced carbs. Changed spark plugs.

At 2100km (March 2018) all above fluids changed again…….using UK ‘Miller’s’ Piston-eze 20/50W pure mineral oil and ‘Motul’ fluids.

Fitted stainless extension to side stand to ease lowering. Λιγότερα

Περισσότερα

Μη στέλνετε προκαταβολή αν δεν έχετε διαβάσει τον σύμβουλο αγοράς!
Ονομα: Peter Moran
Διεύθυνση: ΚΑΡΔΑΜΥΛΗ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 24022
Τηλ. 1: