Yamaha YZF-R1M. Γίνετε ένα με μια R1
Η YZF-R1M είναι η πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής της Yamaha και η εξελιγμένη τεχνολογία της επιτρέπει σε κάθε οδηγό αγώνων και πίστας να ανακαλύψει τις πραγματικές δυνατότητές του.
Η αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) παρέχει επακριβή έλεγχο της πρόσφυσης, των ολισθήσεων, της ανύψωσης του μπροστινού τροχού, της πέδησης και των εκκινήσεων, ενώ η μονάδα ελέγχου επικοινωνίας επιτρέπει την ανάλυση των δεδομένων των διαδρομών σε ένα tablet ή smartphone. Η εξελιγμένη ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) με βελτιωμένο έλεγχο της απόσβεσης εξασφαλίζει τέλειο χειρισμό.
Με τον κινητήρα crossplane 200 PS, το αναβαθμισμένο σύστημα QSS (Quickshifter) με ανέβασμα και κατέβασμα ταχυτήτων – αλλά και τη νέα ECU και το ανασχεδιασμένο πλαίσιο από ανθρακονήματα – η YZF-R1M φέρνει την τεχνολογία της εργοστασιακής μοτοσυκλέτας YZR-M1 MotoGP στους ιδιώτες ιδιοκτήτες.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Ανασχεδιασμένη ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins
Αναβαθμισμένο σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (Quickshifter)
Μονάδα ελέγχου επικοινωνίας με ασύρματη δημιουργία χαρτών
Πλαίσιο από ανθρακονήματα με στυλ YZR-M1 MotoGP
4-κύλινδρος κινητήρας 998 κ.εκ. 200 PS τύπου crossplane
IMU 6 αξόνων με αισθητήρες Gyro/G για δεδομένα τρισδιάστατης κίνησης
Έλεγχος ανύψωσης / Έλεγχος εκκινήσεων / Έλεγχος ολίσθησης
Σκελετός αλουμινίου Deltabox με κοντό μεταξόνιο
ABS / Ενοποιημένο σύστημα πέδησης με αισθητήρες πλευρικής γωνίας οδήγησης
Ψαλίδι τύπου truss με γέφυρα / υποπλαίσιο από μαγνήσιο
Πίσω σκελετός μαγνησίου
Αποκλειστική εμπειρία συμμετοχής στο Yamaha Racing Experience για τους ιδιοκτήτες R1M
Λεπτομέρειες προϊόντος
Τεχνικές προδιαγραφές
Share
Κινητήρας
Τύπος κινητήρα τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, με πρόσθια κλίση, τετραβάλβιδος
Κυβισμός 998κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 79,0 χλστ. x 50,9 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 13,0 : 1
Μέγιστη ισχύς 147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 σ.α.λ.
Limited power version Δ/Υ
Μέγιστη ροπή 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Σύστημα ανάφλεξης TCI (ψηφιακή)
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 7,2 l/100km
CO2 emission 168 g/km
Πλαίσιο
Σκελετός Περιμετρικός
Διαδρομή εμπρός 120 χλστ.
Γωνία Κάστερ 24º
Ίχνος 102 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 43 χλστ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης Ψαλίδι, (ανάρτηση με μοχλικό)
Διαδρομή πίσω 120 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χλστ.
Πίσω φρένο Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø 220 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR17M/C (58W)
Πίσω ελαστικό 200/55 ZR17M/C (78W)
Διαστάσεις
Συνολικό μήκος 2.055 χλστ.
Συνολικό πλάτος 690 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.150 χλστ.
Ύψος σέλας 860 χλστ.
Μεταξόνιο 1.405 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 130 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 201 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 17 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 4,9 λίτρα
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΔΟΣΗ ΘΕΛΕΙΣ
ΑΜΕΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΔΩΡΑ!!!!!
ΚΑΙ ΚΡΑΝΟΣ
ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΣΥΜΑΓΕΡΜΟ
ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΜΠΟΥΦΑΝ
ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ
ΚΑΙ ΓΑΝΤΙΑ
ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ
ΚΑΙ ΣΗΜΑ 2020
ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ!!!!!!
****ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΤΟ EMAIL ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΩΝΤΑΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΩΡΕΣ
ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ(ΙΔ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ)
ΟΤΑΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟ EMAIL ΑΝΑΓΡΑΨΤΕ ΠΟΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΠΟΣΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΜΗΝΑ******
****ΕΓΚΡΙΝΟΥΜΕ 8 ΣΤΑ 10 ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΔΟΣΕΩΝ****