Νούμερο αγγελίας: 10898224, Τηλέφωνο: 6934263906

Τιμή: € 2.000
Κατηγορία: Μοτοσυκλέτα - Roller/Scooter
Χρονολογία  question 11 / 2015
Χιλιόμετρα: 4.400 χλμ
Καύσιμο: Βενζίνη
Κυβικά: 200 cc
Ίπποι: 12 bhp
Χρώμα: Γκρι
Κτεο εως: 11 / 2018
Τελευταία αλλαγή: 25 μέρες
Εμφανίσεις αγγελίας: 672
Σύνδεσμος:
Τηλέφωνο:

Ιδιαιτερότητες

  • Ζάντες χυτές
  • Στάντ πλαινό
  • Στάντ κεντρικό
  • Κάγκελα προστασίας
  • Αντίκα-Κλασικό
  • Ανταλλαγή με Moto δεκτή
  • Ηλεκτρική μίζα
  • Ζελατίνα
  • Μπάρες
  • Τετράχρονο

Περιγραφή

Πωλείται ή ανταλλάσσεται η LML Star 200 4T (τετράχρονη με 4 ταχύτητες) Vespa του τίτλου.

Λίγα λόγια για τη βέσπα:
ΕΞΤΡΑ:
1. Κάγκελα καπό (δηλαδή τα πίσω καπάκια της βέσπας)
2. Κάγκελα ποδιάς
3. Κάγκελο μπροστινού φτερού
4. Μεταλλικά παπουτσάκια ορθοστάτη (σπανιότατα, διότι απομιμούνται τα λαστιχένια παπουτσάκια ορθοστάτη βέσπας πριν το 1978 !!!) βαμμένα σε κόκκινο χρώμα για να "δένουν αισθητικά" με τις υπόλοιπες κόκκινες βαμμένες εργοστασιακές πινελιές.
5. Μπροστινή λασπωτήρα "Checkered Flag" δεν απεικονίζεται στις φωτό.
6. Custom σέλα καπιτονέ, με κόκκινη ρέλι έτσι ώστε να τονίζει τον cafe racer χαρακτήρα του μοντέλου και να ταιριάζει με τις υπόλοιπες εργοστάσια βαμμένες κόκκινες πινελιές.
7. Γερμανικά ζαντολάστιχα μάρκας (περισσότερες λεπτομέρειες παρακάτω). Oι ζάντες είναι Sip και όχι μουφέξ μάρκας F.A. Italia. Επειδή αρχικά είχα αγοράσει F.A. Italia σας αναφέρω ότι είναι μέρα με τη νύχτα στην ποιότητα και σύντομα της άλλαξα με μάρκας SIP. Τα λάστιχα είναι μάρκας HEIDENAU. Δίνονται με επιβάρυνση 200 ευρώ όσο κόστισαν και έχουν γράψει 500 χλμ.
8. Πλευρικό σταντ νίκελ μάρκας BUZZETI (δε το χρησιμοποιώ ποτέ γιατί τα πλευρικά σταντ στις βέσπες στραβώνουν το πάτωμα) το χρησιμοποιώ για εφέ.
9. Πατάκι (στο πάτωμα) λαστιχένιο "μπαρμπάδικο" αισχρό μεν αισθητικά, αλλά δεν θέλω να γρατσουνιστεί το πανέμορφο αλλά γκρι ματ επετειακό χρώμα της.
10. Παρμπρίζ αληθινά μοναδικό (δεν υπάρχει ίδιο στην Ελλάδα αυτό εννοώ με τη λέξη "μοναδικό") διότι το έχω κάνει εισαγωγή από Ιταλία και είναι γνήσιο LML sport series accessories.
11. Μπαταρία καινούρια με χωρητικότητα 12Ah (Φοράει το TDM 900) . Από τη μαμά της φορούσε αστεία μπαταρία 5Αh.
12. Δεύτερη σέλα μάρκας Ancilloti Ιταλικής κατασκευής αγωνιστικού στυλ (racer 60's) με κούρμπα στο πίσω μέρος. Δείτε τη στη φωτογραφία.
TO ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΞΤΡΑ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 730 ευρώ + 200 τα ζαντολάστιχα = 930 ΕΥΡΩ.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:
Η Vespa είναι φυλαγμένη σε σκεπασμένο γκαράζ από την ημέρα της αγοράς της. Μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία το γκαράζ. Αυτό σημαίνει ότι έχει βραχεί ελάχιστα (όταν κυκλοφορούσα και έπιανε βροχή), την έχει δει ο ήλιος ελάχιστα με αποτέλεσμα το χρώμα της και όλα της τα πλαστικά και διακοσμητικά μέρη να είναι σε κατάσταση άριστη και όχι ξεραμένα - πολυκαιρισμένα - ταλαιπωρημένα από τον ήλιο. Το μοτέρ έχει κάνει μία αλλαγή λαδιών στα 1000 χλμ (στρώσιμο) και την επόμενη στα 3350 χλμ με λάδια VALVOLINE 15-50 SEMI SYNTHETIC.

Τα χιλιόμετρα της είναι αληθινότατα διότι όσο και αν σας φαίνεται περίεργο (το ότι έχει ελάχιστα χιλιόμετρα) έχω και άλλες μηχανές και αυτοκίνητα. Οπότε γίνεται αναγκαστικά διαμερισμός των οχημάτων που δουλεύω.

Τα λάστιχα της είναι καινούρια με μόνο 500 χιλιόμετρα, Γερμανικής προέλευσης μάρκας "HEIDENAU" μοντέλο Κ47. Είναι υπέρ υψηλής ποιότητας με εκπληκτικό κράτημα στο βρεγμένο, και πραγματικά πολύ καλύτερο κράτημα από Μichelin S83 στο στεγνό. έχουν χαλαρά τη διπλάσια χιλιομετρική απόδοση από ότι τα s83 που σε 7000 χλμ είνια φαγωμένα.
Οι ζάντες είναι επίσης Γερμανικές μάρκας SIP και είναι αλουμινίου (δείτε τις φωτό) και είναι ειδικές για να δέχονται ελαστικά χωρίς σαμπρέλα (tubeless). Αυτό όσο και αν νομίζεται ότι είναι "ανούσιο" σας αναφέρω ότι αν πάθετε κλατάρισμα με πάνω από 50 χλμ/ώρα κατά 80% θα πέσετε με ότι κίνδυνο συνεπάγεται αυτό, (Θάνατο, αναπηρία, τραυματισμό) . Μην ξεχνάτε ότι δεν υπάρχει σήμερα μοτοσυκλέτα η παπί να πωλείται με ελαστικά που έχουν σαμπρέλα ακριβώς για θέμα ασφαλείας. Άρα κάκιστα οι βέσπες δεν έχουν κατάλληλες ζάντες να δέχονται tubeless ελαστικά. To κόστος από τα ζαντολάστιχα Γερμανικής προέλευσης είναι 200 ευρώ και έχουν ξαναγράφω διανύσει μόνο 500 γραμμένα χιλιόμετρα και δίνονται με επιβάρυνση 200 ευρώ . Διαφορετικά την παραδίσδω με σιδερένιες ζάντες και μάπα λάστιχα.

Τα ηλεκτρολογικά της βέσπας είναι άριστα. Δεν έχει καμένες λάμπες, ούτε καμένες ενδεικτικές λυχνίες, ούτε προβλήματα με τη μίζα, ούτε προβλήματα με την κόρνα. Τα πάντα δουλεύουν άψογα ακόμα και τα φλας. Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν πρόβλημα με τα φλας. Για να δοθεί οριστική λύση και να δουλεύουν τα φλας σωστά, πρέπει να πείτε το συνεργείο σας να περάσει τα καλώδια από άλλο σημείο (όπως τα περνάει η Piaggio στις PX) διαφορετικά όταν στρίβεις το τιμόνι τέρμα (στο παρκάρισμα) το καλώδιο των φλας κόβεται και τα φλας παύουν να δουλεύουν. Δεν είναι πρόβλημα της ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΒΕΣΠΑΣ αλλά όλων των LML 200 4T (και ίσως και άλλων μοντέλων LML). Έχω ήδη φροντίσει να επέμβω στην καλωδίωση των φλάς για να μην έχετε προβλήματα.
Επιπλέον η μαμά μπαταρία είναι 5Αh .Επειδή κατ' εμέ είναι μικρή σε χωρητικότητα έχω βάλει 12 Αh μπαταρία κτήνος. 12 Αh φοράνε τα TDM ! Οπότε φανταστείτε ότι για 200αρι μοτέρ είναι υπερ αρκετή.

Η σέλα είναι χειροποίητη έργο τέχνης και απομιμείται την καπιτονέ ταπετσαρία των θρυλικών σπορ ιταλικών κουπέ της δεκαετίας του εξήντα. (60's). Είναι δε επιτηδευμένα γυαλιστερή και γλιστερή όπως ήταν σε εκείνα τα παλιά ιταλικά κουπέ και τα ειδικά μοντέλλα του οίκου "Abarth" . Το ξέρω θα γλιστράτε αλλά μπρος στα κάλλη τι είναι το γλίστρημα?

Φυσικά υπάρχει το εγχειρίδιο οδηγιών που συνόδευε τη μοτοσυκλέτα όταν την αγόρασα. Γενικά μοτοσυκλέτες που της πουλάνε χωρίς το booklet στραβώνω και δε της αγοράζω. Γι' αυτό και οι δικές μου μοτοσυκλέτες πωλούνται πάντα με το βιβλιαράκι οδηγιών τους (άσχετα αν το διαβάζει 1 στους 20). Αν λείπει το θεωρώ τσαπατσουλιά του ιδιοκτήτη και από τσαπατσούλη μην αγοράζετε μοτοσυκλέτες.

Το χρώμα είναι επετειακό (εργοστασιακό) με κωδική ονομασία "ARGENTO MAT" και είναι ειδική επετειακή βαφή (δεν ξαναβάφουν πλέον σε ARGENTO MAT, η οποία είναι ματ και φέρει κόκκινες πινελιές σε διάφορα σημεία του σκούτερ για να τονώσει το σπορ χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης. Δείτε τις φωτό για να καταλάβετε τις κόκκινες σπορ λεπτομέρειες. ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΤΟ.

Αν μου ζητούσατε να τη βαθμολογούσα θα τις έβαζα 10 με άριστα το 10. Το χρώμα δεν είναι "κομμένο" από τον ήλιο διότι η μηχανή μια ζωή είναι σε σκεπασμένο γκαράζ.

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΙΑ PIAGGIO VESPA PX 200:

Επειδή έχω αλλάξει πολλές βέσπες και εξακολουθώ να έχω 200αρα δίχρονη (Rally 200 η οποία είναι προς πώληση) θα σας αναφέρω τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα σε σχέση με τους δίχρονους παραδοσιακούς βεσποκινητήρες 200 κυβικών και λoιπόν κυβικών:
1. Κατανάλωση μέσο όρο 3.0 χιλιόμετρα. Ελάχιστη 2.6 λ/100 χλμ μέγιστη 3,5 λ/100 χλμ τέρμα γκάζι σε εθνική. Οι μετρήσεις είναι αληθινές και περιλαμβάνουν πόλη , εθνική οδό και βουνίσιους δρόμους στο Πήλιο σε σύνολο μέτρησης 3000 χιλιομέτρων.
2. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Ξεχνάτε κάπνα, βρώμα, λερωμένα κάρτερ, κραδασμούς, καθρέφτες που κουνιούνται πάνω κάτω, ντουλάπια που τρίζουν. Αθόρυβη από ρελαντί μέχρι τελική (105) κοντέρ.
3. Το μοτέρ δέχεται βελτιώσεις. Μπορεί να πάει εύκολα μεγαλύτερη τελική (120 κοντερίσια) έχοντας καλύτερη επιτάχυνση με 3 πράγματα: Α)εξάτμιση after market διότι η μαμά εξάτμιση έχει δύο καταλύτες Β) καρμπυρατέρ 22αρι του Βελτιωτικού οίκου Polini που το πουλάει ως μέρος του κιτ βελτίωσης για τη συγκεκριμμένη βέσπα. Μαζί με το καρμυρατέρ που είναι γιαπωνέζικο μάρκας ΚΕΙΗΙΝ η Polini δίνει μέσα στην τιμή και νέο μεγαλύτερο λαιμό (εισαγωγή) για να το συνδέσεις. ) Γ) Τελός ένα μεγαλύτερο παρμπρίζ θα βοηθούσε στην προστασία από τονν αέρα και την επίτευξη 7 χιλιομέτρων μεγαλύτερης τελικής διότι αυτό το παρμπρίζ είναι μόνο για εφέ. Επίσης αναφέρω ότι η Polini παράγει κυλινδροπίστονο χωρίς όμως κεφαλή (χρησιμοποιείς τη μαμά κεφαλή) κάνοντας την 225 κυβικά. Δε το προτείνω διότι επιτάχυνση θα δείτε , μεγαλύτερη τελική δε θα δείτε. Επίσης θα δείτε μεγαλύτερο τράβηγμα σε από χαμηλές στροφές κινητήρα λόγω βελτιστοποιημένης ροπής, βουνίσιους δρόμους κ.τ.λ. Τέλος η Polini πουλάει και κιτ πρωτεύουσας μετάδοσης, για να μακρύνει το γρανάζωμα να πέσουν οι στροφές στο τέρμα γκάζι και να μεγαλώσει η τελική. Η Reedspeed παράγει και ηλεκτρονική χωρίς κόφτη για να μπορέσετε να ανεβάσετε τις στροφές του μοτέρ χωρίς αυτό να μπαίνει στον κόφτη αν αγοράσετε όλο το Κιτ της Polini. Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια, με ενα παρμπριζ λίγο μεγαλύτερο το καρμπ και μια φτηνη εξατμιση συγκεκριμενα τη SITO PLUS θα βλεπεται 120 κοντερ. Τα υπόλοιπα special parts είναι για πολύ άρρωστους.
3. Ελαστικότητα. Κουμπώνεις τετάρτη από 35 χλμ μέχρι τελική ταχύτητα!!! Και όμως είναι αλήθεια.
4. Αν ταξιδεύετε με τη vespa σας σε εθνική οδό ξεχάστε το άγχος του πιθανού κολλήματος του κινητήρα που έχει ο δίχρονος. Δε κολλάει ποτέ και μάλιστα δε καίει και καθόλου λάδι. Ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγές κάθε 3000 χλμ και η χωρητικότητα είναι 1 κιλό (με φίλτρο) παρόλο που το βιβλίο αναφέρει 1.2 κιλά (1.2 δέχεται από επισκευή). Με λίγα λόγια τέρμα γκάζι και δεν καις πάνω από 3.7λίτρα/100. Υπάρχουν LML STAR 200 4T στην Αγγλία με γραμμένα 40.000 στο κοντέρ τους χωρίς κανένα πρόβλημα. Επίσης υπάρχει blog από Βρετανό κάτοχο (Matt Tipper) που διάνυσε την έρημο Route 66 στην Αμερική) ξεκινώντας από Αγγλία και επιστρέφοντας στην Αγγλία οδικώς με την LML του. Στην έρημο ταξίδευε με θερμοκρασίες 48 βαθμούς κελσίου που για μία δίχρονη βέσπα δεν υπήρχε ποτέ καμμία ελπίδα επιβίωσης. Δεν μου επιτρέπει το car gr να επισυνάψω σύνδεσμο αλλά μπορείτε να το γκουγκλάρεται. Μπορειται επίσης στο σαιτ του scoterlab να βρείτε άρθρο για LML 125cc που δικάβαλη εφυγε από Ιταλία πήγε Αυστραλία και μετά καναδά και μετά Λατινική Αμερική (Διαβαστε το αρθρο στο scooterlab). Σύνολο 90000 χλμ περίπου. Αυτά τα γράφω γιατί δεν αντέχω τις ανοησίες του στυλ: "Έλα μωρέ LML είναι όχι Piaggio". Όσο και να μη θέλετε να το παραδεχθείτε το τετράχρονο μοτέρ είναι το παρών και το μέλλον δεν κολλάει ποτέ σε ταξίδι από υπερθέρμανση, σε αντίθεση με δίχρονες που κάθε καλοκαίρι όταν μαζευόμαστε στις πανελλήνιες συγκεντρώσεις βέσπα από τις 300 βέσπες που φτάνουνε οι 10-15 έχουν φάει κόλλημα. Αυτά για τις κακές γλώσες. Όσοι τα λένε αυτά δεν οδήγησαν LML τετράχρονη να δούνε το πάτημα στο δρόμο και την άνεση της ελλείψει κραδασμών στα γκριπ και θορύβου. Με τις δίχρονες φτάνεις στο προορισμό με κεφάλι καζάνι από το θόρυβο.
5. Καρμπιρατέρ γιαπωνέζικο (επιτέλους) μάρκας KEIHIN και ΟΧΙ ιταλικό dellorto. Σημαίνει διαρροές βενζίνης τέλος οικονομία και πανεύκολη ρύθμιση.
6. Μετά από 1000 χιλιόμετρα δεν ξανακαβαλάτε την PX200 σας ή την όποια PX σας.
7 Μπροστινό φρένο "άγκυρα"

8. Το μηχανάκι γέρνει ελάχιστα αριστερά, αντίθετα με τις PX που για να πάνε ευθεία πρέπει να γέρνεις κατεκτίμηση 15 μοίρες αριστερά. Άρα το μοτερ είναι πάρα πολύ καλά ζυγισμένο. Ως αποτέλεσμα έχεις μεγαλύτερα περιθώρια να πλαγιάσεις σε αριστερές στροφές. (Αν εσύ που διαβάζεις την αγγελία δεν είχες ποτέ βέσπα, μάθε ότι η βέσπα για να πάει ευθεία πρέπει πάντα να γέρνεις λίγο αριστερά. Στη συγκεκριμένη βέσπα ακόμα λιγότερο.) Αυτό συμβαίνει γιατί η κινητήρας κρέμεται δεξιά και η ρεζέρβα και η μπαταρία κρέμονται αριστερά, οπότε ο κινητήρας είναι συγκριτικά βαρύτερος από το βάρος μπαταρίας + ρεζέρβας. Οπότε μη φρικάρεις και νομίζεις ότι είναι τρακαρισμένη. Το μότο:"Ξέρεις από Βέσπα?" Μόνο τυχαία δεν το είπε ο Βέγγος.

8. Μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές λόγω 700%* πιο άκαμπτου πλαισίου *(το 700% το αναφέρει το εργοστάσιο) και καταπληκτικής ποιότητας μανίσιων αμορτισέρ (σε αντίθεση με τα αμορτισέρ των Vespa PX που τερματίζουν σε κάθε ελληνική λακούβα) που είναι αρκούντως προοδευτικά αλλά ταυτόχρονα και σκληρά και δε τερματίζουν ποτέ ακόμα και με δύο άτομα και αποσκευές σε ταξίδι. Είναι δε πολύ μαλακότερα από τα "κούτσουρα" φτηνά after market αμορτισέρ της Sebac που πολλοί έχετε χρησιμοποιήσει ως after market επιλογή στις βέσπες σας. (ιδιαίτερα με δύο άτομα όταν πλαγιάζεις εκεί που η PX βγάζει ελαστικότητες και αισθάνεσαι το πίσω της μέρος να στρίβει ακολουθώντας το μπροστά, αυτή εδώ στρίβει σαν μία οντότητα.

Έχετε διαβάσει τη σωστή αγγελία. Η μηχανή μου είναι "safe bet" και δεν έχετε να ρισκάρετε τίποτα από τα λεφτά σας. Ούτε 1 ευρώ δε θα ρισκάρετε . Αγοράζεται ότι γράφω-διαβάζεται.

Είμαι μέλος του Vespa Club Volos ιδρυτικό από το 1999 που έγινε η λέσχη και αν έχετε γνωστό σας στη λέσχη μας, ρωτήστε για τη μηχανή μου. Επίσης είμαι ο Blogger του επίσημου σάιτ (official website) vespaclubvolos

Μπορείτε να διαβάσετε αρθράκια σχετικά με τη βεσπα στο blog της σελίδας της λέσχης μας.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας και την υπομονή σας να διαβάσετε την μακροσκελή αγγελία μου. Η αγγελία είναι κουραστική αλλά περιγράφει ξεκάθαρα τα πάντα έτσι ώστε να μην έχουμε απορίες εσείς και μελλοντικά παρατράγουδα εκατέρωθεν (εγώ και εσείς).
Το τελευταίο πράγμα που θέλω, είναι να μην μείνετε ευχαριστημένοι από την αγορά της μηχανής και να μην εκτιμήσετε το τι αγοράσατε.

Επικοινωνία

Μη στέλνετε προκαταβολή αν δεν έχετε διαβάσει προσεκτικά τον σύμβουλο αγοράς!
Ονομα Παύλος
Διεύθυνση ΒΟΛΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 38223
Τηλ. 1: