Ταιριάζει σε όλους τους κινητήρες VAG VAG 2.5L, 2.0L και 1.8L TFSI (όπως και ο TSI 1,4L με βάση με τρεις οπές):
Audi A3/S3/RS3 8P (2003-2013)
Audi A4 B7 (2005-2008)
Audi TT 8J μελάνι. TTS/TTRS (2006-2013)
Seat Leon Cupra (όχι Seat Leon Cupra 5F > για αυτό το μοντέλο υπάρχει το T9359)
Seat Alhambra 7N 2.0 TSI
VW Golf 5 GTI/Rabbit (MK 5, 2003-2008)
VW Golf 6 GTI/R (MK 6, 2008-2013)
VW Golf 7 GTI (MK 7, 2013-...)
VW Golf 7 R (MK 7, απαιτούνται τροποποιήσεις στην εισαγωγή)
VW Scirocco R
VW Jetta GLI MK 5 (2005-2010)
VW Passat B6 (2005-2011)
VW Polo 6R συμπ. WRC
Όλοι οι κινητήρες VAG με TFSI 2,0L
Νέα βαλβίδα εκτροπέα GFB DV+ (rev 2) για όλους τους 2,0 κινητήρες TFSI
Χαρακτηριστικά
Διατηρεί το εργοστασιακό πηνίο ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας για απρόσκοπτη ενσωμάτωση
Αντικαθιστά τα πλαστικά εξαρτήματα βαλβίδων με μέταλλο για αξιοπιστία και αντοχή σε θρυμματισμένους κινητήρες
Αντικατάσταση άμεσης εφαρμογής με τα προνόμια TMS της GFB
Αποκλειστικός μηχανισμός βαλβίδας «πιλότου» για γρήγορη απόκριση σε υψηλή ώθηση
Παγκόσμια ευρεσιτεχνία και δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχεδίου σε εκκρεμότητα
Η GFB επεκτείνει τη γκάμα DV+ με μια λύση άμεσης προσαρμογής για την αδύναμη εργοστασιακή βαλβίδα εκτροπής που χρησιμοποιείται σε πολλά ευρωπαϊκά οχήματα.
Το ίδιο το πηνίο της ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας από την εργοστασιακά τοποθετημένη βαλβίδα είναι υπέροχο (η ECU την ανοίγει πιο γρήγορα από οποιαδήποτε πνευματική βαλβίδα, οπότε γιατί να την αντικαταστήσετε;), αλλά το αδύναμο σημείο είναι ο ίδιος ο μηχανισμός της βαλβίδας. Έτσι, το DV+ της GFB λύνει αυτό το πρόβλημα αντικαθιστώντας μόνο τα εξαρτήματα της βαλβίδας με ένα περίβλημα από ανοδιωμένο αλουμίνιο με μπιγιέτα, εξοπλισμένο με ορειχάλκινο έμβολο επεξεργασμένο σε ακριβείς ανοχές.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι πιο έντονη απόκριση στο γκάζι, αστραπιαία ενεργοποίηση βαλβίδας και θα κρατήσει όση περισσότερη ώθηση μπορείτε να ρίξετε σε αυτήν. Διαβάστε τα πάντα για την ιστορία του DV+ στην επόμενη σελίδα.
Η ιστορία του DV+: Καλύτερη απόδοση - πιο αξιόπιστη
Πολλά ευρωπαϊκά αυτοκίνητα πρόσφατου μοντέλου χρησιμοποιούν ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες εκτροπέα τύπου ελεγχόμενης ECU. Αυτή είναι μια καλή ιδέα γιατί η βαλβίδα μπορεί να αντιδράσει πολύ γρήγορα και ανοίγει μόνο όταν χρειάζεται.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα προβλήματα με αυτές τις βαλβίδες. Υπάρχουν συνήθως δύο τύποι βαλβίδων εκτροπής που ενεργοποιούνται με ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα που απαντώνται στάνταρ στα αυτοκίνητα VAG και ευρωπαϊκά, και τα δύο έχουν τα μειονεκτήματά τους.
Κοινό Πρόβλημα OE #1:
Οι τύποι διαφράγματος είναι συνήθως γνωστό ότι σπάνε, ειδικά όταν η ώθηση και η θερμοκρασία αυξάνονται ως αποτέλεσμα της ρύθμισης του chip.
Κοινό Πρόβλημα OE #2:
Το πλαστικό τύπου εμβόλου παρουσιάζει διαρροές πολύ περισσότερο από ό,τι αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι άνθρωποι (από σχεδιασμό, όχι από φθορά) και δεν κλείνει πάντα μετά από μια αλλαγή ταχύτητας υψηλής ώθησης.
Επιπλέον, και στις δύο περιπτώσεις, η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα στον εκτροπέα OE συνδέεται απευθείας με τον μηχανισμό της βαλβίδας, κάτι που δεν είναι ιδανικό γιατί ούτε αυτή ούτε το ελατήριο επιστροφής είναι αρκετά ισχυρά ώστε να ανοίγουν και να κλείνουν τη βαλβίδα αξιόπιστα σε υψηλή ώθηση.
Με προβλήματα όπως αυτό, μπορείτε να δείτε γιατί άλλοι κατασκευαστές aftermarket υποθέτουν ότι η καλύτερη λύση είναι η πλήρης αντικατάσταση του εργοστασιακού εκτροπέα. Δυστυχώς όμως, ενώ τα κιτ αντικατάστασής τους μπορεί να είναι ισχυρότερα από τον εργοστασιακό εκτροπέα, η χαμηλότερη ταχύτητα απόκρισης και η χαμηλότερη ροή δεν δικαιολογούν το επιπλέον κόστος και την πολυπλοκότητα - περισσότερο συμβιβασμός παρά λύση.
Η GFB έχει υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση που επιλύει τα υπάρχοντα προβλήματα και βελτιώνει την απόδοση, χωρίς συμβιβασμούς ή βαριά τιμή.
Το DV+ αντιμετωπίζει τα εργοστασιακά προβλήματα βαλβίδων με μια πολύ απλή και κομψή λύση. Η διατήρηση της εργοστασιακής ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα του συστήματος αποθέματος και η αντικατάσταση των εξαρτημάτων της βαλβίδας με άφθαρτα μεταλλικά εξαρτήματα εξασφαλίζει αντοχή και αξιοπιστία ανεξάρτητα από το πόσο ώθηση εκτελείτε.
Δεν είναι μόνο αυτό. Αντί να χρησιμοποιούμε την ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα για την άμεση ενεργοποίηση της βαλβίδας, έχουμε εισαγάγει ένα μοναδικό σύστημα «πιλότου-ενεργοποίησης». Αυτό σημαίνει ότι η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα ελέγχει την πίεση του αέρα που χρησιμοποιείται για το άνοιγμα και το κλείσιμο του εμβόλου, επομένως δεν έχει σημασία πόση ώθηση θα σπρώξετε μέσα από αυτό, το DV+ θα ανοίγει και θα κλείνει αξιόπιστα χωρίς να υπερβεί ποτέ την ικανότητα της ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας.
Αυτό το χαρακτηριστικό βελτιώνει επίσης το εργοστασιακό σύστημα ανοίγοντας τη βαλβίδα προοδευτικά ως απόκριση στην πίεση υπερπλήρωσης, επομένως ανοίγει μόνο όσο απαιτείται για να ολοκληρωθεί η εργασία (η εργοστασιακή βαλβίδα απλά ανοίγει και κλείνει, δεν μπορεί να ανοίξει μερικώς εάν η πίεση υπερπλήρωσης είναι χαμηλή ), με αποτέλεσμα καλύτερη απόκριση στο γκάζι.