Προς πώληση αυθεντικό MINI Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης (Μπλοκέ) για Cooper S, JCW R52, R53, R55, R56, R57, R58, R59.
Στην εργοστασιακή λίστα εξοπλισμού αναφερόταν σαν "S2TAA SPERRDIFERENTIAL" με ποσοστό εμπλοκής 25%. Κατασκευάζεται από την γερμανική GKN Driveline, η ίδια εταιρεία εξόπλιζε με τα διάσημα μεταβλητής εμπλοκής διαφορικά της τα μοντέλα Μ της BMW. Στα ΜΙΝΙ το μοντέλο της ονομαζόταν Super LSD.
Από τα συμβατικά αυτοκίνητα καθημερινής χρήσεως έως τα εξειδικευμένα τύπου drag και πάσης φύσεως αγωνιστικά, τα μπλοκέ διαφορικά καθιστούν εφικτή την μετάδοση του μέγιστου ποσοστού ισχύος στο οδόστρωμα ή στην πίστα. Φανταστείτε, μηδαμινό σπινάρισμα των τροχών όταν βγαίνετε από διασταυρώσεις, τεράστιο κράτημα όταν επιταχύνετε από στάση, απουσία σπιναρίσματος όταν επιταχύνετε στις στροφές, τεράστια αύξηση στο κράτημα όταν οδηγείτε σε συνθήκες βροχής ή/και χιονιού. Το μπλοκέ διαφορικό θα μεταμορφώσει το αυτοκινητό σας.
ΧΩΡΙΣ δίσκους ή συμπλέκτες που υφίστανται φθορά (η λειτουργία των διαφορικών βασίζεται σε γρανάζια και δεν απαιτείται συντήρηση)
-Ομαλή λειτουργία για απόλυτο έλεγχο
-Χωρίς το τίναγμα που συναντά κανείς στα διαφορικά με δίσκους ή συμπλέκτες
-Βελτιώνει την ικανότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας του αυτοκινήτου (όπου υπάρχουν).
Το συγκεκριμένο διαφορικό είναι τύπου Torque Biasing.
Αποτελούν ιδανικά αντικαταστατά για οποιαδήποτε εφαρμογή πρόσθιας, οπίσθιας ή 4τροχης κίνησης. Επιπλέον αυτά τα διαφορικά εξαλείφουν τις αρνητικές επιδράσεις, στο σύστημα διεύθυνσης,της ανεξέλεγκτης παροχής ισχύος ενός οχήματος με κίνηση στους πρόσθιους τροχούς.
-Ταχύτερη επιτάχυνση
-Βελτιωμένο γυρολόγιο
-Ταχύτεροι χρόνοι κάλυψης 1/4 μιλίου
-Υψηλότερες ταχύτητες εξόδου από στροφές
-Ασύγκριτα ανώτερος βαθμός πρόσφυσης σε συνθήκες στεγνού, υγρού ή χιονισμένου οδοστρώματος Τα μπλοκέ διαφορικά είναι ίσως η ουσιαστικότερη διαθέσιμη τροποποίηση, όσον αφορά την απελευθέρωση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου σας στο έπακρο.
Εάν παίρνετε στα σοβαρά το θέμα της οδήγησης, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να λάβετε σοβαρά υπόψη το θέμα της πρόσφυσης. Τα μπλοκέ διαφορικά αποτελούν την ΟΥΣΙΩΔΗ συνιστώσα, όσον αφορά το θέμα της μεγιστοποίησης των επιδόσεων του αυτοκινήτου σας, είτε πρόκειται για καθημερινή οδήγηση, είτε για αγώνες drag, drift ή πίστας. Χρησιμοποιούνται σε ευρεία γκάμα εφαρμογών, από αυτοκίνητα Formula 1 έως οχήματα έκτακτης ανάγκης και οργανισμών κοινής ωφέλειας, όπου η δυνατότητα κίνησης σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες είναι ουσιώδης, και όπου το προϊόν απαιτείται να λειτουργεί αποδίδοντας τα μέγιστα στις πλέον απαιτητικές συνθήκες. Το κύριο χαρακτηριστικό του διαφορικού είναι το βαθμιαίο κλείδωμα καθώς αυξάνεται η ροπή. Δεν υπάρχουν δίσκοι ή συμπλέκτες που υφίστανται φθορά και χρησιμοποιούνται στα συμβατικά μπλοκέ διαφορικά. Το διαφορικό αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην καταπολέμηση των επιδράσεων στο σύστημα διεύθυνσης λόγω πλεονάζουσας ροπής στους πρόσθιους τροχούς και υποστροφής. Το διαφορικό Torque Biasing της MINI βοηθά το αυτοκίνητό σας να επιταχύνει ταχύτερα και να επιτυγχάνει υψηλότερες ταχύτητες εξόδου από στροφές. Πώς;
Απλά μεταφέροντας την ισχύ στο οδόστρωμα!
Το διαφορικό της MINI μεταφέρει ισχύ και στους δύο κινητήριους τροχούς κάτω από όλες σχεδόν τις συνθήκες, αντί μόνο σε έναν.
Στην περίπτωση ενός συνήθους διαφορικού ανοιχτού τύπου, το οποίο υπάρχει στα περισσότερα αυτοκίνητα, μεγάλο ποσοστό της διαθέσιμης ισχύος δαπανάται στο σπινάρισμα των τροχών υπό επιτάχυνση. Αυτό συμβαίνει επειδή το διαφορικό ανοιχτού τύπου μεταφέρει την ισχύ στον τροχό με το μικρότερο βαθμό πρόσφυσης, δηλαδή κατά μήκος της διαδρομής που παρουσιάζει τη μικρότερη αντίσταση.
Το μπλοκέ διαφορικό όμως, επιτυγχάνει ακριβώς το αντίθετο. Ανιχνεύει τον τροχό με τον καλύτερο βαθμό πρόσφυσης, και μεταφέρει την ισχύ σε εκείνον τον τροχό. Αυτό επιτυγχάνεται ομαλά και συνεχώς και χωρίς ποτέ να παραμένει ο άλλος τροχός εντελώς χωρίς ισχύ.
Κατά την επιτάχυνση εξόδου από μια στροφή, το διαφορικό μεταφέρει μεγαλύτερο ποσοστό ισχύος στον εξωτερικό τροχό, ενώ ταυτόχρονα μειώνει το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό την εφαρμογή επιτάχυνσης νωρίτερα και την απόκτηση μεγαλύτερης ταχύτητας κατά την έξοδο από τη στροφή.
Επίσης, το μπλοκέ διαφορικό επιτυγχάνει έλεγχο της απώλειας πρόσφυσης όταν οι κινητήριοι τροχοί έρχονται σε επαφή με ολισθηρές επιφάνειες, όπως πάγο και χιόνι ή λάσπη, παρέχοντας την απαιτούμενη επιλεκτική πρόσφυση, ώστε να αντιμετωπίζονται αυτές οι δυσμενείς συνθήκες. Το διαφορικό παρέχει αδιάλειπτη και απεριόριστη μεταβολή της κίνησης. Η μεταβίβαση της ισχύος επιτυγχάνεται αυτόματα χωρίς να είναι απαραίτητα τα συνήθη τακάκια ή πλάκες τριβής που απαντώνται σε άλλους σχεδιασμούς μπλοκέ διαφορικών. Ο σχεδιασμός του διαφορικού προσφέρει μέγιστο βαθμό πρόσφυσης, βελτιώνει το χειρισμό και την οδήγηση και παρέχει ισχύ εκεί όπου απαιτείται περισσότερο. Μοναδικό πλεονέκτημα για την πίστα ή το δρόμο. Το συγκεκριμένο διαφορικό χαρακτηρίζεται από εξαιρετική ισχύ και αντοχή, και επειδή η λειτουργία του βασίζεται σε κωνικά γρανάζια, δεν υπάρχουν δίσκοι ή συμπλέκτες τα οποία δύναται να παρουσιάσουν φθορά και απαιτούν πολυέξοδη και συχνή αντικατάσταση. Δεν απαιτείται καμία απολύτως συντήρηση της μονάδας, έτσι μπορείτε να ξεχάσετε τα πάντα για αυτήν μετά από την εγκατάσταση της, όλα εκτός από την καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Κατάλληλο για τα MINI 1ης και 2ης γενιάς (R53 και R56) εξοπλισμένα με το 6 ταχυτήτων κιβώτιο της Getrag.
Μεταχειρισμένο, σε πλήρως λειτουργική κατάσταση, με 62.000km.