Φλάντζα κυλινδροκεφαλής (Δακτύλιος CUT) Audi / VW 1.8 / 2.0 TFSI / TSI (EA888 3. GEN)
Φλάντζα κεφαλής πολλαπλών στρώσεων με δακτυλίους από ανοξείδωτο χάλυβα, οπή 83,50 mm, πάχος 1,40 mm
Μεταλλική φλάντζα κεφαλής με τεχνολογία CUT Ring, ιδανική για μετατροπή Turbo και αναβάθμιση απόδοσης
Η καθορισμένη διάσταση οπής είναι πάντα αυτή της φλάντζας της κυλινδροκεφαλής! Δηλαδή, η διάμετρος της οπής του μπλοκ κινητήρα σας πρέπει πάντα να είναι 0,5 - 1,0 mm μικρότερη από τη διάμετρο της οπής της φλάντζας της κυλινδροκεφαλής!
Γενικό παράδειγμα: 80,00 mm είναι η προδιαγραφή διαμέτρου οπής της φλάντζας της κυλινδροκεφαλής, τότε η οπή του μπλοκ κινητήρα πρέπει να είναι 79,00 - 79,50 mm.
Σημείωση: Οι δακτύλιοι από ανοξείδωτο χάλυβα πρέπει να τοποθετηθούν με τις αυλακώσεις στραμμένες προς τα πάνω (προς την κυλινδροκεφαλή)!
Μάρκα: AUDI / SEAT / SKODA / VW
Τύπος: 1.8 / 2.0 TFSI / TSI (EA888 3. GEN)
Πάχος: 1,40 mm
Διάτρηση: 83,50 mm
Τεχνολογία: Δακτύλιος κοπής από ανοξείδωτο χάλυβα
Η Athena παρουσιάζει τη νέα φλάντζα Cut Ring για 4κύλινδρους κινητήρες Audi / Seat / Skoda / VW 1.8 / 2.0 TFSI / TSI (EA888 3. GEN).
Τα παρεμβύσματα Cut Ring είναι τα πλέον κατάλληλα για κινητήρες τούρμπο, που λειτουργούν σε πιέσεις άνω των 2 bar. Αυτοί οι ισχυροί κινητήρες απαιτούν παρεμβύσματα που μπορούν να αντέξουν πραγματικά υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις. Το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Athena κατασκεύασε έτσι τη μοναδική αγωνιστική φλάντζα μετά την αγορά στην αγορά για τον κινητήρα Audi RS, η οποία εξασφαλίζει μέγιστη στεγανοποίηση σε όλες τις συνθήκες. Το παρέμβυσμα παράγεται στο Motor Gasket®, το αποκλειστικό υλικό που αναπτύχθηκε και κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στα ερευνητικά εργαστήρια της Athena, και διαθέτει δακτυλίους στεγανοποίησης από ανοξείδωτο χάλυβα, κατασκευασμένους από συμπαγή, γύρω από κάθε άνοιγμα οπής κυλίνδρου. Το Motor Gasket® αντιστέκεται τέλεια στις καταπονήσεις των κινητήρων υψηλής συμπίεσης και επεξεργάζεται με ειδικές αντικολλητικές και αντισκισιμικές επικαλύψεις. Κατά την εγκατάσταση, δεν απαιτείται τροποποίηση της κεφαλής ή του μπλοκ κινητήρα.
ΚΟΠΗ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ
Για να εξασφαλιστεί εξαιρετική στεγανοποίηση, μεγαλύτερη από αυτή που δίνουν οι συμβατικοί δακτύλιοι πυρκαγιάς, η φλάντζα διαθέτει δακτυλίους από ανοξείδωτο χάλυβα γύρω από κάθε οπή κυλίνδρου. Αυτοί οι δακτύλιοι εξασφαλίζουν εξαιρετική μηχανική αντοχή, ικανότητα διασποράς θερμότητας στον θάλαμο καύσης και στεγανότητα. Οι δακτύλιοι κοπής κατασκευάζονται από κέντρα μηχανικής κατεργασίας με εξαιρετικά σφιχτές ανοχές. Το ειδικό σχήμα με ακίδες επιτρέπει στη φλάντζα να στερεώνεται στην κυλινδροκεφαλή και να παραμένει πάντα στη θέση της, εξασφαλίζοντας έτσι τη μέγιστη στεγανότητα.
ΧΑΝΤΡΑ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ
Κατά τη φάση της μοντελοποίησης, οι τεχνικοί της Athena R&D μελετούν και καθορίζουν τις κρίσιμες περιοχές της φλάντζας όπου είναι απαραίτητο να βελτιωθεί η στεγανοποίηση γύρω από τις διόδους λαδιού και ψυκτικού. Έτσι, εφαρμόζεται ένα σφαιρίδιο σιλικόνης με μηχανήματα μεταξοτυπίας υψηλής ακρίβειας. Μια βέλτιστη στεγανοποίηση εγγυάται τη μέγιστη απόδοση λειτουργίας και αποφεύγει ζημιές στον κινητήρα ή μειωμένη απόδοση
ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Στη συνέχεια, η φλάντζα υποβάλλεται σε επιφανειακή επεξεργασία με βάση τη σιλικόνη για να αποτραπεί τυχόν προσκόλληση στην κυλινδροκεφαλή ή στο μπλοκ κινητήρα, η οποία θα προκαλούσε το σχίσιμο και τη φθορά της φλάντζας με την πάροδο του χρόνου, χάνοντας έτσι την ικανότητα στεγανοποίησης
ΥΛΙΚΟ ΣΤΕΓΑΝΩΣΗΣ MOTOR GASKET®
Αναπτύχθηκε από τα ερευνητικά εργαστήρια της Athena, το στεγανοποιητικό υλικό Motor Gasket® σχεδιάστηκε και παράγεται για να εγγυηθεί την ποιότητα, την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία για την οποία ξεχωρίζει η Athena. Διατίθεται σε διάφορα πάχη και διαμορφώσεις, εγγυάται υψηλή μηχανική και θερμική αντοχή και προσαρμόζεται βέλτιστα στις επιφάνειες στεγανοποίησης. Είναι επίσης αντιδιαβρωτικά και ανθεκτικά σε λάδια, καύσιμα και σε μείγματα νερού και αντιψυκτικού
AUDI A1 (8X1, 8XK): 1.8 TFSI 02/15 .. 10/18; 141 kW (192 HP); 1798 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: DAJB S1 quattro 03/14 .. 10/18; 170 kW (231 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CWZA AUDI A1 Sportback (8XA, 8XF): 1.8 TFSI 02/15 .. 10/18; 141 kW (192 HP); 1798 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: DAJB S1 quattro 03/14 .. 10/18; 170 kW (231 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CWZA AUDI A1 Sportback (GBA): 40 TFSI 09/18 ..; 147 kW (200 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CZPC, DKZC AUDI A3 (8V1, 8VK): 1.8 TFSI 04/12 .. 08/16; 132 kW (180 HP); 1798 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CJSA 1.8 TFSI quattro 08/12 .. 08/16; 132 kW (180 HP); 1798 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CJSB 2.0 TFSI 05/16 ..; 140 kW (190 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CZPB 2.0 TFSI quattro 05/16 ..; 140 kW (190 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CZPB S3 quattro 11/12 .. 08/16; 221 kW (300 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CJXC S3 quattro 07/16 ..; 213 kW (290 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CJXD, DJHB S3 quattro 06/16 ..; 228 kW (310 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CJXG, DJHA S3 quattro 05/14 .. 08/16; 210 kW (286 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CJXF S3 quattro 02/13 .. 07/14; 206 kW (280 HP); 1984 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CJXB AUDI A3 Cabriolet (8V7, 8VE): 1.8 TFSI 05/14 ..; 125 kW (170 HP); 1798 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: CNSB 1.8 TFSI 10/13 .. 07/16; 132 kW (180 HP); 1798 κ.εκ. Κωδικοί κινητήρα: